کد خبر: 892151
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اعلام کرد
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از برگزاری نخستین جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در استان خبرداد.

علی‌عباس داودنیا در گفت‌و‌گو با جوان در کردستان اظهار کرد: کانون کارتون و کاریکاتور انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان به مناسبت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای برنامه‌های تدوین شده این سازمان اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور نموده‌ است.

وی افزود: هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خویش را در دو محور جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اعلام کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر 6 اثر ارسال کند.

داودنیا افزود: آثارارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد اما می‌توانند منتشر شده باشند.

وی خاطرنشان کرد: آثار باید با فرمت jpg و رزولوشن (وضوح) dpi300 و در حجم کمتر از 4مگا بایت ارسال گردد و ارسال (نام و نام‌خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن، عکس و سوابق کاری) در قالب فایل word توسط هنرمند الزامی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اظهار کرد: به هنرمندانی که آثارشان در کاتالوگ چاپ شود نسخه‌ای از کاتالوگ اهدا گردیده و آثار ایشان طی برگزاری نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

داودنیا اظهار کرد: ارسال آثار از طریق ایمیل خواهد بود و مهلت ارسال آثار به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می گردد در مهلت ذکر شده نسبت به ارسال آثار اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار سه شنبه 10 بهمن ماه 1396 و تاریخ داوری آثار چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه 1396 خواهد بود و تاریخ اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه نیز روز پنج شنبه 12بهمن 1396خواهد بود.

داودنیا اظهار کرد: هنرمندان استان‌های مختلف کشور می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی sanandajcartoon@gmail.com ارسال کنند.

وی افزود: آدرس دبیرخانه جشنواره نیز سنندج، میدان بسیج٬ مجتمع فرهنگی و هنری فجر، طبقه اول اداری٬ سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از این جشنواره با شماره تلفن 08733191178 تماس حاصل نمایند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر