کد خبر: 889652
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
پلیس استان مرکزی به شایعاتی درخصوص فوت یک نفر در اغتشاشات اخیر پاسخ داد.

پلیس استان مرکزی به شایعاتی درخصوص فوت یک نفر در اغتشاشات اخیر پاسخ داد.

به نقل از پلیس، در يازدهم ديماه امسال گزارشي در خصوص خريد و فروش مواد مخدر توسط فردي در يكي از خيابان هاي شهر اراك به كلانتري 12 رضوي شهرستان اعلام و بلافاصله برنامه ريزي عملياتي براي دستگيري او آغاز شد.

با ادامه تحقيقات نامحسوس توسط ماموران كلانتري 12، اين فرد در حال فروش مواد مخدر و زماني كه با چند نفر از خرده فروشان مواد مخدر در يكي از خيابان هاي شهر اراك درگير شده بود، دستگير و حدود 10 گرم ماده مخدر هروئين از او كشف شد كه با هماهنگي مرجع قضايي متهم كه داراي سه فقره سوابق كيفري در زمينه مزاحمت و درگيري نيز بود، در بازداشتگاه كلانتري 12 رضوي بازداشت شد.

در طول شب از متهم تحت نظر، توسط مامور تحت نظرگاه چندين نوبت سركشي مي شود و صبح روز بعد مامور تحت نظرگاه در زمان سركشي متوجه مي شود كه متهم لباس خود را به دور گردنش پيچيده و جان باخته است.

با اعلام فوت اين فرد، بلافاصله پزشك قانوني و مرجع قضايي در محل حضور يافتند و سير مراحل قانوني در خصوص اين موضوع با تشكيل پرونده در دستور كار قرار گرفت و موضوع بدون فوت وقت در همان لحظات اوليه به خانواده او اطلاع رساني شد.

در حالي كه بازداشت اين فرد هيچ گونه ارتباطي با اغتشاشات اخير نداشته، ولی برخي معاندان و بدخواهان با اهدافي سوء، اخباري كذب مبني بر فوت اين فرد در تجمعات اخير و به علت برخورد باتوم به سر وي را منتشر کردند كه پليس با تكذيب كشته شدن اين فرد در تجمعات اخير و با تاكيد بر اينكه با كساني كه با انگيزه عنادورزانه و به قصد اختلاف افكني اقدام به انتشار اين گونه اخبار جعلي مي نمايند، برخورد قاطع خواهد داشت، از شهروندان درخواست كرد كه اخبار و اطلاعات را تنها از مجاري رسمي پيگيري كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر