کد خبر: 888199
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
مدیر عامل شرکت گاز گلستان خبر کرد
جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز گلستان از نشت یابی بیش از5430 کیلومتر و181 هزار انشعاب گاز در سطح استان خبر داد

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان با بیان خبر فوق گفت:تيم نشت ياب شركت تا پایان آذر ماه سال جاری توانست 16 شهر و 491 روستای استان را با بيش از 5430 كيلومتر شبكه و 181 هزار انشعاب گاز در سطح استان نشت یابی کند.

وی خاطر نشان كرد:پس از کنترل و پایش تاسیسات گازرسانی،موارد مشاهده شده از سوي تيم نشت ياب سريعاً به ادارات گازرساني گزارش شده و واحدهاي مربوط دراسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام می کنند.

صفر علی جمال لیوانی تصريح كرد:نگهداري و مراقبت از تأسيسات گاز بويژه تأسيسات مدفون شده اهميت بسزايي دارد به نحوي كه كوتاهي و غفلت از آن مي تواند صدمات و خسارات فراوان و جبران ناپذيری به همراه داشته باشد.

وی افزود:واحد بازرسي فنی شرکت با تنظيم برنامه مدون مطابق با استانداردهاي شركت ملي گاز ايران،كنترل منظم و دوره اي از تأسيسات مذكور را به لحاظ بررسي موارد نشتي و احتمالاً ناايمن گاز بابهره گيري از پيشرفته ترين دستگاههاي نشت ياب توسط تيم نشت يابی مورد پايش قرار مي دهد.

وي در ادامه گفت:انجام نشت يابي مزايايي از جمله جلوگيري از هدر رفت ثروت ملي،كاهش خطرات زيست محيطي و مهمتر از همه جلوگيري از بروز حوادث ناگوار را بهمراه دارد.

جمال لیوانی باتأكيد بر جدي گرفتن نشت گاز به مشتركين عزیز توصيه كرد:به منظور اطمينان از عدم وجود نشت گاز مشتركين گاز خانگي باید سيستم هاي لوله كشي گاز داخلي منازل خود را حداقل 6 ماه يكبار با كف صابون نشت يابي كنند،ضمن اينكه مشتركين واحدهاي صنعتي و تجاري نيز شير ورودي و ساير شيرهاي مصرف را بسته و فشار محبوس شده شبكه داخلي را به دقت اندازه گيري و بمدت چند ساعت مورد پايش قراردهندتا در صورت وجود افت فشار با هماهنگي شركتهاي مجري ذيصلاح جهت بررسي و رفع نشت گاز اقدام نمايند.

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان در پایان از همه مشترکین عزیز استان خواست در صورت مشاهده هر گونه نشتی از شبکه و انشعابات گاز بدون فوت وقت طی تماس با تلفن 194 مراتب را به پست امداد گاز منطقه گزارش دهند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر