کد خبر: 886384
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
دربی هنرمندان با حضور چهره‌های محبوب قرمز و آبی هنر و ورزش ساعت ۱۲ روز جمعه (اول دی ماه) در ورزشگاه آرارات تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  باشگاه ستارگان هنر ایران برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و یاری رساندن در حل مشکل مسکن آسیب‌دیدگان، در نظر دارد با کمک موسسه خیریه عترت بوتراب، بازی خیریه‌ای برگزار کند تا عواید حاصل از آن به زلزله‌زدگان غرب کشور واریز شود.

هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر در مورد دربی خیریه گفت: «برای کمک به ساخت مسکن عزیزانی که در زلزله کرمانشاه دچار خسارت زیادی شدند تصمیم گرفتیم یک بازی خیریه برگزار کنیم. این بار تصمیم گرفتیم هنرمندان مقابل هنرمندان قرار بگیرند. چون قبلا همیشه هنرمندان مقابل تیم‌های فوتبال قرار می‌گرفتند که به هر حال این مساله بدون توجه به نتیجه آن، چندان پایاپای نبود. به همین دلیل این بار هنرمندان به ۲ تیم قرمز و آبی تقسیم می‌شوند و مقابل هم قرار می‌گیرند که البته در این زمینه از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال هم دعوت کردیم تا کنارمان باشند و به جذابیت این بازی خیریه کمک کنند. ضمن اینکه بازی شکل فوتبالی‌تری پیدا کند.»

جوادی با اشاره به حضور بانوان برای این بازی، ادامه می‌دهد: «امیدوارم از این بازی خیریه حمایت شود. حمایت از یتیمان درس حضرت علی (ع) بود که امیدواریم از این درس بتوانیم به بهترین نحو استفاده کنیم و به کمک یتیمان برویم. ما خیلی دوست داشتیم برای این بازی خیریه بانوان هم بتوانند حضور پیدا کنند اما هنوز بحث حضور بانوان قطعی نشده و منتظر مجوز هستیم. به هر حال حضور خانواده‌ها در این بازی می‌تواند کمک زیادی به جذابیت بازی داشته باشد.»

نیما نکیسا عضو تیم قرمز ستارگان هنر هم که در این جلسه حضور داشتند، در رابطه با برگزاری دربی خیریه می‌گوید: «خدا را شکر که توفیقی نصیب‌مان شد تا بتوانیم برای مردم شریف کشورمان حرکتی انجام دهیم. استقلال و پرسپولیس بزرگانی داشته که همیشه در کارهای خیر پیش‌قدم و ثابت قدم بودند اما الان این عزیزان در کنارمان نیستند و به دیار دیگری رفتند. امیدواریم این بازی خیریه باعث شادی روح این عزیزان شود و ما بتوانیم دنباله‌رو راه آن‌ها باشیم. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم بازی خیریه باعث رضایت مردم کرمانشاه باشد و اینکه بتوانیم برای نگاه ویژه‌ای به سرزمین‌مان گامی برداریم.»

علی خسروی پیشکسوت داوری که قرار است ناظر بازی خیریه باشد، درباره داور این بازی می‌گوید: «من از کمیته داوران درخواست کردم که برای دربی خیریه به ما کمک کند که آنها با روی باز پذیرفتند و حتی گفتند چرا برای این دربی داورانی مثل علیرضا فغانی و یا سعید مظفری‌زاده که دربی‌های زیادی را سوت زدند، نباشند؟ به همین دلیل قرار است یکی از این داوران دربی خیریه را سوت بزنند.»

پویا امینی بازیگر تلویزیون و سینما که عضو تیم آبی هنرمندان هستند، با اشاره به این بازی خیریه ادامه می‌دهد: «امیدوارم روز جمعه اتفاق خاصی بیفتد. یک اتفاق ویژه برای یک بازی خیریه ویژه. این بار شاید شکل در کنار هم بودن‌مان تغییر کند اما مطمئنم می‌توانیم اتفاق خاصی خلق کنیم.»

هومن حاج‌عبداللهی بازیگر تلویزیون هم که با سریال پایتخت محبوبیت بیشتری پیدا کرده، در رابطه با اینکه چطور شد بعد از مدت‌ها در این تیم حضور پیدا کرد، توضیح می‌دهد: «این روزها خیلی مشغله کاری دارم و نمی‌توانم در کنار تیم حضور داشته باشم اما از بخت و اقبال بلند من است که این بار می‌توانم در بازی خیریه حضور داشته باشم. البته من خیلی فوتبالی نیستم و بازی هم بلد نیستم اما به نیت رقم زدن یک اتفاق خوب آمدم تا در کنار دوستان آبی باشم و مقابل تیم قرمز بازی کنم.»

علی عبدالمالکی خواننده پاپ هم که در تیم ستارگان هنر حضور دارد، صحبت‌هایش را با یک شوخی در مورد داوران شروع می‌کند: «تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند اما داوران بعضی وقت‌ها اشتباهاتی دارند که به ضرر ما تمام می‌شود. امیدوارم دربی خیریه بازی خوبی باشد و کمکی برای هموطنان که دچار زلزله شدند.»

قرار است پیش از شروع دربی خیریه که جمعه ساعت ۱۲ ظهر در ورزشگاه آرارات تهران برگزار می‌شود، به دلیل درگذشت صالحی پیشکسوت داوری کشورمان، یک دقیقه سکوت انجام شود. ضمن اینکه این دربی قرار است هر سال در روز ولادت حضرت محمد (ص) به صورت ثابت برگزار شود تا به نیازمندان کمک شود. 

در پایان هم با رونمایی از لباس تیم‌های قرمز و آبی دربی خیریه باشگاه ستارگان هنر، اسامی ۲ تیم به شرح زیر اعلام شد:
تیم آبی که سرمربیگری آن به عهده حسن روشن و سرپرستی آن را مجید مظفری و عبدالرضا اکبری پذیرفتند، با بازیکنانی چون پویا امینی، هومن حاج عبداللهی، بهنام بانی، سیدجواد هاشمی، امیرعباس گلاب، مهدی ماهانی، امیرعلی دانایی، حامد برادران، پندار اکبری، علی صالحی، کاوه خداشناس، شاهین آرین، سامان صفاری، مجتبی پوربخش، مجید نامجوطلق، پرویز برومند، حسین کاظمی، فرزاد مجیدی، آرش برهانی و ادموند اختر آماده این بازی خواهند شد.

در تیم قرمز هم که محمدرضا مهدوی سرمربی آن است و سرپرستی تیم را سیروس الوند و حسین شمسایی به عهده گرفتند، بازیکنانی مثل هومن جوادی، نیما نکیسا (در صورتی که نکیسا نتواند حضور پیدا کند داود فنایی جایگزین خواهد شد)، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، محمدرضا عیوضی، بابک زرین، حمید حامی، فرهاد جواهرکلام، منوچهر هادی، مهدی صالح پور، مسعود صادقلو، بهرنگ علوی، رامین راستاد، حمید اصغری، بنیامین مظفری، آرش نوایی، ادموند بزیک، علیرضا امامی فر، وحید هاشیمان و علی کریمی حضور خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار