کد خبر: 885552
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
با حضور فرماندار اسلامشهر انجام شد :
با حضور فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ، زنگ پژوهش در مدارس این شهرستان نواخته شد .

بمناسبت آغاز هفته پژوهش،با حضور فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان دردبیرستان دخترانه فرزانگان اسلامشهر ، زنگ پژوهش در مدارس این شهرستان نواخته شد .

پژوهش محور اصلی پیشرفت  جامعه است

امیراله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر در مراسم نواختن زنگ پژوهش  ، اظهارداشت :در دنیای امروز،  پژوهش و دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود.

حقیقی افزود:سنجش سطح دانایی به میزان تولید ،مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است،هرچه دانسته‌های ما با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و برپایه پژوهش‌هایی که خود انجام می دهیم ، علمی تر و دقیقی تر باشد در اانجام امور موفق تر خواهیم بود .
 وی تاکید کرد: اگر این دانسته‌ها بر پایه نتایج پژوهش‌های قبلی باشد، در واقع به مصرف اطلاعات پرداخته‌ایم و اگر مبتنی بر مشاهدات و تحلیل‌های جاری باشد، تلاش ما به تولید اطلاعات منجر خواهد شد  بنابراین، منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیت‌های پژوهشی است که انجام می‌گیرد.

حقیقی تصریح کرد:پژوهش درهرموضوع، به هر گونه ودرهرسطحی که انجام شود، تلاشی منسجم و نظام‌مند در راستای توسعه دانش موجود درباره موضوع‌هایی است که با آنها سروکارداریم، پژوهش کوششی برای یافتن بهترین راهکار‌های ممکن برای حل مشکلات موجود درعرصه‌های زندگی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر، ضمن ابراز رضایت از پیشرفت امر پژوهش در میان دانش آموزان و دانشجویان شاین شهرستان خاطر نشان کرد:توجه و اهمیت بیشتر به امر پژوهش در میان  دانش آموزان و دانشجویان اسلامشهر ، زمینه ساز توسعه و پیشرفت هرچه سریعتر منطقه و کشور در ابعاد  و زمینه های مختلف  خواهد شد .   

در پایان این مراسم زنگ پژوهش توسط فرماندارومدیر آموزش وپرورش نواخته شدوحاضرین از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان که بمناسبت هفته پژوهش برپا شده بود بازدید کردند.

انتهای پیام /  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر