کد خبر: 884562
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه کاشان:
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری ویژه کاشان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کاشان که در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اشاره به فعالیت بیش از 15 هزار واحد صنفی در شهرستان، اظهار داشت: این تعداد واحد صنفی می تواند زمینه مهارت آموزی قریب به 20 هزار دانش آموز پسر متناسب با این واحد های صنفی فراهم کند.
مسعود خاندایی ضمن تشریح طرح کارورزی برای اشتغال فارغ التحصیلان گفت: صنعتگرانی که نیاز به نیروی کار دارند می توانند در این سامانه ثبت نام و از مزایای قانونی آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به تعدد ارائه آمار و ارقام توسط افراد و دستگاه های مختلف افزود: لازم است کارشناسان متخصص امر نسبت به تحلیل و بررسی این ارقام اقدام تا وضعیت شهرستان از منظر اشتغال به درستی بیان شود.

معاون فرماندار کاشان با درخواست از مدیران دستگاه های خدماتی گفت: انتظار ما این است که شرایط زندگی در روستا برای مردم تسهیل شده و زمینه ماندگاری افراد در روستا مهیا گردد تا کمتر شاهد مهاجرت از روستا به شهر باشیم چرا که بخش عمده ای از مهاجرین جویای کار از روستا به شهر در نواحی حاشیه ای و سکونت گاه های غیر رسمی مستقر شده که تبعات و آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.

مسعود خاندایی در پایان خواستار اطلاع رسانی مناسب در زمینه طرح های اشتغال زا به ویژه در نواحی روستایی شد و دستگاه های متولی امر را موظف به هدف گذاری و تدوین برنامه جامع و واحد در زمینه اشتغال در شهرستان دانست تا از پراکنده کاری و اقدامات موازی دستگاه ها با یکدیگر خودداری نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار