کد خبر: 884532
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
سفیر ژاپن در ایران:
سفیر ژاپن در ایران گفت: کاشان به واسطه موقعیت استراتژیک و نزدیکی به تهران و فرودگاه بین المللی امام می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.
هادی مومنی راوندی
به گزارش جوان، همزمان با روز فرهنگی ژاپن، «هیرویاسو کوبایاشی» سفیر ژاپن در دیدار با شهردار کاشان، بیان کرد: ژاپن علاقه مند به سرمایه گذاری در ایران است و من به عنوان سفیر این کشور مصر هستم که زمینه های سرمایه گذاری را از جانب شما به شرکت های معتبر ژاپنی معرفی کنم.

وی تاکید کرد: کاشان به واسطه موقعیت استراتژیک و نزدیکی به تهران و فرودگاه بین المللی امام(ره) می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

سفیر ژاپن این دیدار را فرصت مناسبی برای گسترش تعاملات برشمرد و آمادگی خود را جهت دریافت بسته های سرمایه گذاری و مذاکره اعلام کرد.

شهردار کاشان نیز در این دیدار گفت: کاشان از سرمایه گذاری ژاپن در این شهر استقبال می کند.

 سعید ابریشمی راد با اشاره به سخت کوشی و همت عالی مردم ژاپن، اظهار کرد: از نگاه ایرانیان مردم ژاپن کوشا و قابل اعتماد هستند.

وی  با اشاره به اینکه مردم هر دو کشور زخم خورده جنگ هستند، افزود: مردم ایران و ژاپن از دل جنگ سربلند بیرون آمدند و مردم هیروشیما و ناکازاکی از خاکستر شهرهای خود به بلندترین مراتب توسعه دست یافته اند تا جایی که هم اکنون از پیشرفته ترین شهرهای جهان محسوب می شوند.

شهردار کاشان با تاکید بر اینکه کاشان می تواند از توسعه ژاپن در پیشرفت خود بهره ببرد، خواهان این شد تا گروهی از مدیران شهرداری کاشان برای این موضوع به شهرهای ژاپن اعزام شوند تا از تکنولوژی های پیشرفته در حوزه مقاوم سازی و مدیریت بحران بهره مند شوند.

ابریشمی راد افزود: همچنین کاشان  می تواند از تجارب  شهرهای موفق ژاپن استفاده نماید از این رو پذیرای متخصصینی است که می توانند در زمینه فنی و مهندسی  به رشد زیر ساخت های شهری کمک کنند و بسترسرمایه گذاری در ایجاد  زیرساخت های گردشگری مانند هتل، شهربازی و  توسعه حمل و نقل عمومی نوین را فراهم سازند.

در این دیدار مقرر شد شهرداری کاشان بسته پیشنهادی سرمایه گذاری را از طریق سفارت خانه ژاپن به شرکت های ژاپنی ارائه و فرایند اجرایی شدن موضوعات را از این طریق پیگیری کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار