کد خبر: 883757
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
عضو شورای شهر چهاردانگه :
عضو شورای شهرچهاردانگه گفت:با جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز،روند احداث بناهای غیر قانونی به صفررسیده است .

اکرم عبیری عضو شورای اسلامی شهر چهاردانگه ،اظهارکرد:باهمت اعضای دوره پنجم  شورای شهر چهاردانگه وهمکاری ادارات ودستگاههای متولی، ازساخت و سازهای  غیرمجاز جلوگیری شده  ومیران احداث بناهای غیرمجازبه صفررسیده  است .
 عبیری افزود:یکی ازمعضلات اصلی درشهرچهاردانگه وجود ساخت وسازهای غیرمجازوغیر قانونی است که متاسفانه در ادوار گذشته  و با توجه به خلائ های قانونی و ضعف مدیریت درانجام وظایف  قانونی  محوله و دیگر عوامل  تاثیر گذار، اینگونه ساخت و سازها  بوقوع  می پیوست .
وی با اشاره به اقدامات و فعالیت 3ماهه شورای شهرچهاردانگه،بیان کرد:از نخستین روز شروع فعالیت  دوره پنجم شورای شهر ، اعضای شورا  در صدد انتخاب  یک فرد شایسته برای  سپردن  سکان  هدایت شهرداری  چهاردانگه بودند ، که  پس از بررسی سوابق  افراد مختلف  در نهایت  محسن چیپایی  را بعنوان  شهردار  انتخاب شد.
عضو شورای شهر چهاردانگه ،افزود: صورتجلسه  شورای شهرجهت صدور حکم  شهردار منتخب به  فرمانداری و استانداری ارسال  شده ، پس از طی مراحل اداری وانجام استعلامات قانونی  ، منتظر ابلاغ وی هستیم .
وی تصریح کرد: پس از انتخاب شهردار  یکی از دغدغه های  اصلی اعضای شورای شهر ، ساخت و سازهای غیر مجاز در اقصی نقاط شهر بود که با همکاری  ارگانها و دستگاههای مسئول و همراهی  سرپرست وعوامل شهرداری چهاردانگه ، تا کنون  بخش اعظمی از این ساخت و سازها جلوگیری شده و روند بروز این گونه  تخلف آشکار عمرانی به  صفر رسیده است .
منتخب مردم چهاردانگه گفت :با توجه به اینکه بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربریها  درخیابان شهید زارع  رخ داده و علاوه برتضییع حقوق شهروندی وایجاد ناامنی درمنطقه،جلوه  ناشایستی بوجود آورده ،که خوشبختانه در طی این مدت  از بروز این  گونه تخلفات  جلوگیری بعمل آمده است .
وی افزود:یکی دیگر ازمعضلات  و مشکلات وجود در شهر چهاردانگه  وجود ترافیک سنگین  در منطقه است که  در راستای کاهش  بار ترافیکی منطقه وتسهیل درعبور ومرور شهروندان عملیات   تعریض و بازگشایی مسیر محور آیت اله سعیدی  حد فاصل شهرک  صنعتی تا خیابان شهید فارسیان   آغاز  شده است .
این  عضو شورای شهر چهاردانگه  با اشاره به وجود برخی ازامکان معارض درمسیر،تاکید کرد:با تلاشها و اقدامات صورت گرفته  در صدد هستیم تا ورودی و خروجی خیابان شهید حاج احمد  تعریض و بازگشایی شود که با  آزاد سازی  املاک معارض بزودی این اتفاق خواهد افتاد.
وی تصریح کرد:رفع معضل ترافیک شهر چهاردانگه  با توجه به  وجود مراکز صنعتی و تولیدی  بسیار زیاد در منطقه ،تردد بیشمار خودروهای عبوری  و عدم بضاعت  و بودجه شهرداری ، به اعتبارات  و بودجه ملی نیاز داردکه  با توجه به شرایط اقتصادی کشور  این امر  زمانبر و در یک پرسه  طولانی  مدت تحقق خواهد یافت .
عبیری بیان کرد: اعضای دوره  شورای پنجم شهر چهاردانگه  در طی این مدت  عمر کوتاه شورا و علی رغم تمام ناملایمتی ها و بی مهری ها  ،همواره  در تلاش  هستند که  زمینه   توسعه و عمران شهر را از ابعاد مختلف   عمرانی ، فرهنگی ، رفاهی و ... بوجود آوردند.
وی افزود:باتوجه به وجود اراضی کشاورزی بایر و عدم وجود آب کافی برای کشاورزی و همچنین  احداث بناها ومراکزتجاری و تولیدی از گذشته در خیابان شهید زارعی ، در تلاش هستیم با جلب موافقت مراجع ذیصلاح و تصمیم گیرنده  قانونی  ،  این خیابان به یک مرکز  تولیدی و نمایشگاهی  تبدیل  و از ساخت و سازهای بی رویه و غیرقانون  جلوگیری  بعمل آید.
 بانوی منتخب مردم شهر چهاردانگه در پارلمان شهری، خاطر نشان کرد: بزودی با  ابلاغ حکم شهردار شهر چهاردانگه و سپردن سکان مدیریت شهرداری  به وی  شاهدتحولات چشمگیری در زمینه های مختلف  عمرانی ،  رفاهی ، آبادانی و... در سطح این شهر باشیم .
 انتهای پیام /
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Shervin Shakeri
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
0
سلوم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر