کد خبر: 883746
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مدیر عامل شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان:
مدیر عامل شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه سالن دو و میدانی اردبیل اختصاص یافته است به همین منظور مشکلی برای تکمیل این پروژه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مصطفی مدبر در بازدید از پروژه پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی  اردبیل اظهار داشت: پروژه سالن دو و میدانی جزو 5 پروژه پیست دو و میدانی در حال تکمیل کشور است که  تاکنون 60 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه سالن دو و میدانی اردبیل اختصاص یافته است و به همین منظور پیش‌بینی می‌شود مشکلی برای تکمیل پروژه سالن دو ومیدانی در اردبیل وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به این که 40 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه هزینه شده است افزود: انتظار می‌رود با توجه به مساعدت‌های انجام یافته در این زمینه هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل این پروژه‌ها باشیم و به تمامی اهداف خود در راستای توسعه این رشته‌ ورزشی دست یابیم چرا که این موضوع برای ما حائز اهمیت بسیار است.

مدیرعامل شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: این پروژه در حال حاضر با 70 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و کافی بتوانیم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم و انتظار می‌رود در این زمینه استاندار اردبیل نیز همکاری همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشد.

استاندار اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: اهمیت پروژه‌های ورزشی برای ما حائز اهمیت بسیار است که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بتوانیم شاهد توسعه بخش ورزشی استان باشیم و به تمامی اهداف خود در راستای برخورداری مناسب از این ظرفیت‌ها دست یابیم.

اکبر بهنامجو افزود: مهم‌ترین اولویت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است که با تعامل و همکاری‌ مسئولان و دستگاه‌های مربوطه و نیز تامین اعتبارات لازم و مورد نیاز بتوانیم اجرای این پروژه را در نخستین فرصت به اتمام برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر