کد خبر: 883703
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
رئیس پلیس راهور اسلامشهر خبر داد:
رئیس پلیس راهور شهرستان اسلامشهر گفت: یک دستگاه سمند که دارای 12 میلیون تومان جریمه تخلف راهنمایی و رانندگی بود، در شهرستان اسلامشهر متوقف و راهی پارکینگ شد .

سرهنگ محمد تقی زاده  رئیس پلیس  راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلامشهر، اظهارکرد:یک دستگاه  خودرو سمند متخلف  با  12 میلیون تومان جریمه  توسط مامورین  راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان اسلامشهر ومتوقف و روانه پارکینگ  شد .

تقی زاده  افزود:مالک این خودرو سمند که ساکن  یکی ازشهرستانهای استان خوزستان است ، خودرو خود را  در یکی از میادین  اصلی شهر اسلامشهرو درزیر تابلو توقف ممنون و حمل با جرثقیل   پارک نموده  بود  که با مراجعه  مامورین راهنمایی و رانندگی این خودرو اعمال قانون و به پارکینگ  انتقال داده شد.

وی بیان کرد: پس ازانتقال خودرومتخلف به پارکینگ او استعلام از سامانه پلیس  مشخص گردیدکه  این خودرو دارای  مبلغ  000/990 /11تومان  است که با مراجعه مالک  خودرو ، مشخص شد که وی ساکن یکی  از شهرهای  استان خوزستان  است .

رئیس پلیس راهور شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: توقف درنقاط  ممنونه ازجمله دورمیادین اصلی شهر ،یکی از شایع ترین  تخلفاتی است که علاوه بر تضییع حقوق شهروندان ، باعث ایجاد ترافیک  در معابر  می شود که  مامورین راهنمایی  و رانندگی به شدت با این گونه  تخلفات برخورد و ضمن اعمال قانون برای راننده متخلف ، خودرو وی نیز به پارکینگ  منتقل  و متوقف می  شود.

وی افزود : همچنین  در طی چند روز گذشته  با  کنترل  مسیرهای اصلی سطح شهرستان  تعدادی خودروی  سواری و یک دستگاه خودروی  سنگین که دارای جرایمی بالای  4 میلیون تومان  بودند متوقف و روانه پارکینک شده است .

 تقی زاده  خاطر نشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی   ضمن ایجاد آرامش و امنیت در امر عبور و مرور  وسایل  نقلیه ،  موجب ایجاد نظم و انظباط ترافیکی در سطح شهر  می شود .

 

انتهای پیام /      

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها