کد خبر: 883702
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ :
فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ : تحقق تفکربسیجی در جهان اسلام ، استکتبار را به وحشت انداخته و وادار به پذیرش شکست کرده است .
سردار رضا یزدی  عصر امروز در نهمین یادواره ۶۷شهید کارگری شهرستان اسلامشهرکه در شرکت ایران‌خودرو دیزل چهاردانگه برگزار شد ،اظهارداشت:امروزتفکربسیجی درجهان اسلام نحقق یافته و  استکبار جهانی و دشمنان اسلام و آمریکا  را به وحشت انداخته و مجبور به پذیرش شکست در مقبل جبهه  اسلام  کرده است .
 سرداریزدی با اشاره به حالات و روحیات شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم،بیان کرد: غالبا" شهادت به شهدا الهام می‌شد وآنها می‌دانستد که شهید می‌شوند نه به خاطر اینکه چهره‌شان نورانی بود ، بلکه این‌ها کسانی بودند که در خط مقدم اخلاق، ایثار و از خودگذشتی و...از دیگران سبقت گرفته و جلو تر بودند.
وی تاکید کرد:شهدا والامقام  درصحنه کارو جهاد ،پرکارترین فرد ، وقت عبادت ،عارف‌ ترین  انسان، در صحنه شجاعت ، شجاع‌ترین نفر ودرصحنه احترام به دوست ، همسر، پدر ومادر ، باکمال ترین مخلوق الهی بودند. 
 یزدی  افزود: ما وقتی به  چهره مطهر و نورانی شهدا می نگریم ،  آرزو می‌کنیم که در راه و سلو ک این‌ها باشیم ، شهادت این افراد مزد کارشان بود ،شهدا به دلیل نوع و سبک زندگی‌شان ارزشمند بودند.
فرمانده  سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ ، تاکید کرد: اگر امروز ما می‌گوییم بسیجی، تفکر بسیجی است که او را بسیجی کرده ،گسترش این  نوع تفکرمهم است ، از تفکر بسیجی دشمن ناامید می‌شود و به وحشت می‌افتد ،همه  دشمنان انقلاب سعی‌ و تلاش می کنند که  این تفکر را مورد هجوم قرار دهند.
 وی تصریح کرد: قطعا" دشمنان انقلاب اسلامی ، آمریکا و رژیم صهیونیستی از موشک‌هایی که شهید تهرانی مقدم برای ما به یادگار گذاشته ، می‌ترسند و وحشت دارند،ولی آنچه دشمنان و آمریکا از آن به وحشت می‌افتند و جرات نمی‌کنند در مقابل شما بسیسجیان  جانبرکف قد علم کنند، تفکر بسیجی است.
سخنران یادواره شهدای کارگری شهرستان اسلامشهر ، با اشاره به حضور ناوچه‌های تا دندان مسلح آمریکایی در خلیج‌فارس و در محدوده آب‌های ایران اسلامی، بیان کرد: یک قایق با پنج جوان  دلیر ایرانی که مسلح به  سلاح سبک ، اما با اراده‌های پولادین به این ناوچه آمریکایی  نزدیک شده  وبه خاطر تجاوز به آب‌های ایران آنها را به اسارت  می گیرند .  
وی تاکید کرد:  امروز شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که سربازان آمریکایی از وحشت گریه می‌کنند ، در حالیکه  یک جوان ۲۳ ساله بسیجی  را داعش به اسارت می‌گیرد و او می‌داند که شهادت در انتظارش است ،اما  با صلابت نگاه می‌کند و خودش را نمی‌بازد این حاصل آن تفکر بسیجی  است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود:  اگر امروز دشمنان در آب‌های  ایران اسلامی می‌آیند و تهدید می‌کنند و می‌گویند گزینه‌ها روی میز است، به کشورهای ناچیز منطقه سلاح‌هایی می‌دهند که اصلاً بلد نیستند از آن استفاده کنند، می خواهند منطقه را ناامن جلوه دهند.
 وی بیان کرد : دشمنان ما می خواهند با ایجاد رعب و وحشت  دردل مردم ما ، ملت  ما را به شکست وا دارند ،  اما مردم محکم ایستاده اند و آنها می خواستندعده‌ای از فریب‌خوردگان داخل را علم کنند و به نظام ضربه بزنند ، ولی مردم سیلی محکمی به گوششان زدند و باوجود اینکه در کشور دچار  مشکلات اقتصادی و... است ،  اما در مقابل دشمن همه مردم ید واحده هستند.
وی این مقام مسئول با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی  زبان برای پخش  برنامه‌های مختلف با هدف دور کردن مردم و انقلاب از یکدیگر ، افزود: این شبکه‌ها به عناوین مختلف بچه‌های ما را مشغول کرده و فکر می‌کنند که اگر کسی لباس آن‌چنانی پوشیدند یا مقداری از موی سرش را  بیرون  بگذارد ،  دیگر با انقلاب و اسلام کاری ندارد، اما مردم در همه صحنه‌ها سیلی محکی به دشمن می‌زنند.
میهمان ویژه یادوراه شهدای کارگری  ، گفت :  دشمنان دنبال این هستند که این تفکر بسیجی و این سبک زندگی آیا از جوانان جدا ذکنند ، درحالی‌که مردم هنوز به شهدا و راه آنان احترام می‌گذارند ،ما امروز با اتحاد خودمان و با تمسک به راه شهیدان و آموزه‌های دینی اگر تلاش کنیم ،موفق می‌شویم و دشمن ناامید و مأیوس می گردد ، اگر به آموزه‌ها و راه شهدا عمل نکنیم ،حتماً مدیون این شهدا هستیم و موفقیت کسب نخواهیم کرد.
یزدی تأکیدکرد: ما  نمونه‌ای  سراغ نداریم که یک مسئولی مسیر شهدا را رفته و تفکر بسیجی داشته ، موفق نبوده  باشد ،  هر جا ما و مسئولین به آموزه‌های دینی تمسک پیدا کردیم و راه شهدا را رفتیم و تفکر بسیجی داشتیم ،توفیق حاصل‌شده و به موفقیتن رسیده اینم ،ولی هر جا مسئولین راه شهدا را فراموش کردند و آموزه‌های دینی را کنار گذاشتند ،شکست خورده و در دانم شیاطین گرفتار شده اند  .


وی با بیان اینکه شهدا دین بزرگی برگردن ما دارند ، ، افزود: همه این شهدا به همسرشان و پدر و مادرشان عشق می‌ورزیدند ، امام روزهای پایانی عمر بابرکتشان وعده‌ای دادند و فرمودند،  اگر بسیج جهان اسلام در کشورهای اسلامی موفق شود ،دشمنان ناامید خواهند شد و شکست خواهند خورد . 
سردار یزدی خاطر نشان کرد: امروز تحقق بسیج جهان اسلام در سوریه و عراق رقم خورد ،بسیجیان جهان اسلام ازعراق، سوریه، لبنان، پاکستان و افغانستان و نزدیک به ده کشور اسلامی در عراق و سوریه رزمنده داشت، این تحقق بسیج جهان اسلام را می‌رساند ، آمریکایی‌ها متوجه شده اند،  که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، آن‌ها می‌دانند که به‌زودی باید شکست‌های دیگری را تجربه کنند ، آن‌ها می‌دانند در مقابل این تفکر باید زانو بزنند.
نهمین یادواره شهدای 67 شهید کارگر شهر ستان اسلامشهر که به همت حوزه بسیج کارگری  اسلامشهربرگزارشد ،با حضور پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس  حال و هوای خاصی  به خود گرفت وشعر خوانی صابر خراسانی از شعرای آیینی کشور   لحظات تشییع باشکوه شهدا در دوران جنگ تحمیلی را در اذهان یاوران انقلاب   بار دیگر  تداعی کرد.
  انتهای پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر