کد خبر: 883690
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
با حضور مسئولین شهرستان انجام شد:
با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اسلامشهر ، رئیس جدید دادگاه بخش چهاردانگه معرفی و از زحمات اصغر کاظمی تجلیل بعمل آمد .
طی مراسمی با حضور مسئولین ارگانها و نهادی شهرستان اسلامشهر بخش چهاردانگه ، رئیس  جدید دادگاه بخش چهاردانگه معرفی و از تلاشهای رئیس قبلی این  دستگاه تجلیل بعمل آمد . 
با ابلاغ حکم  صادره ازسوی رئیس  قوه قضائیه علی اکبر میرزاخانی بعنوان رئیس جدید دادگاه  بخش چهاردانگه معرفی واصغرکاظمی پس از 9تصدی  این مسئولیت به سمت مستشار  دادگاه تجدید نظر استان تهران  منصوب گردید .
  دستگاه قضا پیگیر تخلفات انتخاباتی است
در این مراسم حجت الاسلام علی محمد گلوردی امام جمعه چهاردانگه ،طی سخنانی اظهارداشت : دستگاه قضایی نباید اجازه بدهد خواب به چشم انسانهای متخلف بیاید و در آرامش باشند، اما متاسفانه گاهی اوقات اینگونه نیست.
گلوردی با بیان اینکه،باید بررسی کردکه عیب ومشکل کارکجاست افزود: قوه قضائیه باید طوری عمل کند که سه وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام دهد، نخست  اینکه آبروی افراد را حفظ کند و مطابق حق و عدالت قضاوت کند، که رضایت خداوند باشد ، دوم باید کاری کند که اعتماد مردم با ایمان را به دست آورد،  علاوه براینها این دستگاه باید تدابیری بیاندیشد ،که انسان های شرور و متخلف از برخورد قانونی این قوه ترس و وحشت داشته باشند.
امام جمعه چهاردانگه  تاکید کرد: ما دردوران انتخابات  اخیر شوراها دراین منطقه  شاهد برخی تختلفات و بروز برخی مشکلاتی در انتخابات شورای شهر بودیم که البته  وبا کمال تاسف این مسائل و اتفاقات در برخی مناطق دیگرکشورهم رخ داد.
وی افزود: با توجه به اینکه پرونده قضایی  برای این  تخلفات و قانون شکنی ها و اقدامات خلاف قانون در دستگاه قضایی  تشکیل  شده  و خوشبختانه کارهای خوبی درجهت پیگیری و رسیدگی به موضوع انجام شده ، انشاالله  امیدوراریم با دست توانای آقای میرزاخانی به نتیجه‌ای برسد که اعتماد مردم جلب شود.
سخنران این مراسم ،تصریح کرد:مردم می گویند که اگربا این وضعیت باشد،ما هم می توانیم با پول‌های کلان رأی بیاوریم وآنچه موردنظر خودمان است را اعمال کنیم واصلاح این تفکر، قاطعیت و جدیت دستگاه قضا را می طلبد.
امام جمعه  چهاردانگه در پایان سخنان خود  ضمن آرزوی موفقیت برای کاظمی در پست جدید، ابراز امیدواری کرد، میرزاخانی بتواند در این مسئولیت خطیر  ثابت قدم ، کوشا وموفق باشد.
 انتهای پیام /
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکرم سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
همه ی کارکنان با ادب و احترام رفتار میکنن و همیشه کار ها را به موقع انجام میدن .بخصوص قاضی آقای طاهرپور و آقای میرزایی .و خانومی بازرسی میکنه .ممنونم از تمام کارکنان دادگاه چهاردانکه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها