کد خبر: 882270
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در زندان کاشان افتتاح شد.
به همت واحد فرهنگی و تربیتی زندان کاشان نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه در زندان کاشان  برگزار شد که در این نمایشگاه بیش از 1۰۰ جلد کتاب با موضوعات مذهبی، علمی، ادبی، تاریخی، اجتماعی و داستانی برای بازدید و مطالعه مددجویان و خانوادده مددجویان و کارکنان ارائه شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : جامعه ای که سرانه مطالعه آن بالاست از رشد فرهنگی بالاتری برخوردار است و از عوارض اجتماعی سوء ایمن است.
مصطفی جوادی مقدم افزود: راه نجات مددجویان از ورطه ناهنجاری های اجتماعی غنی سازی فرهنگ دینی و اجتماعی است که با مطالعه ، تلاش ، پشتکار و روجوع به کتب دینی و تاریخی و بهره گیری از رهنمودهای بزرگان دین و ائمه اطهار (ع) محقق خواهد شد .
وی هدف از برگزاری چنین برنامه هایی را ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.
رئیس زندان کاشان نیز از کتاب بعنوان ابزاری برای ارتقای سطح آگاهی عمومی و در نتیجه کاهش ناهنحاری ها یاد کرد و  گفت: کتاب در غنی سازی اوقات فراغت نقش بسزایی دارد و بهترین دوست و همراه در تنهائی است.
موسوی با اشاره به فضای خاص زندان افزود : آمادگی داریم با همکاری دستگاه های مربوطه فضای زندان را تبدیل به یک فضای فرهنگی کنیم.
در پایان این مراسم از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و سازمان تبلیغات اسلامی کاشان چندین جلد کتاب به کتابخانه زندان اهدا شد.
لازم به ذکر است:  با همکاری کانون فرهنگی  هنری زندان کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست کتابخوان به صورت ماهانه در زندان کاشان برگزار می شود و به مددجویان کتابخوان بن فرهنگی اهداء می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار