کد خبر: 878944
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
گروه استان ها – تهران بزرگ – رئیس پلیس پیشگیری فاتب امروز از دستگيري عامل غصب عناوين به همراه کشف يک قبضه سلاح کمري قلابي توسط كلانتري 151 يافت آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " رضا بستو" بیان داشت: در پی اطلاعات به دست آمده مبني بر حضور فردي حدودا 50 ساله که با غصب عناوین نظامی اقدام به بازرسي از افراد و خانمهاي بدحجاب در پارک قائم مي نمود مراتب در دستور کار قرار داده شد.
وی افزود: همچنین در پی دریافت خبري مبني براينکه شخصي با لباس امیری نيروي زميني ارتش مجهز به کلت کمري در پارک قائم در حال پرسه زني مي باشد سريعا واحد گشت در موقعیت حضور يافتند.
سرهنگ بستو بیان داشت:در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ، فردي به هويت معلوم ملبس به لباس نيروي زميني ارتش با درجه سرتيپي با کمربند نظامي و يک قبضه سلاح کمري قلابي با 25 عدد فشنگ جنگي زعاف مشاهده و دستگير شد.
رئیس پلیس پیشگیری فاتب بیان داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجويي صورت گرفته بيان داشت ، لباسهايم يادگار ارتش مي باشد ، به قصد برقراري امنيت در پاک قائم و برخورد با مزاحمان نواميس را داشته ام .
وی افزود: در بررسي سوابق متهم مشخص شد وی داراي سوابق متعدد درگيري با شهروندان ،عوامل بسيج و غيره بوده و هر بار اعلام داشته که جانباز جبهه و جنگ مي باشد و از وضعيت روحي و جسمي مناسبي برخوردار نمي باشد.
سرهنگ بستو با اشاره به اینکه متهم اخيرا نيز متصدي يک باب مغازه خشکشويي به قصد اخاذي و قدرت نمايي به پلمپ مغازه اش تهديد نموده بود، اظهار داشت: متهم جهت سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شد.

دستگیری سارقان حرفه ای منزل

گروه استان ها – تهران بزرگ – رئیس کلانتری 124قلهک فاتب امروز از دستگيري سارقان حرفه ای منازل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " پیمان لطیفی" بیان داشت:در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف حوزه استحفاظي کلانتري موضوع در دستور کار قرار داده شد.
وی افزود: با توجه به وجود سرنخ هايي به دست آمده و اقدامات صورت گرفته مشخصات سارقان مشخص که عوامل گشت کلانتری در خيابان دولت به راکبين موتورسيکلت آپاچي که در حال پرسه زني بودند مشکوک و در یک اقدام ضربتی هر دو متهم را دستگیر کردند.
رئیس کلانتری 124قلهک عنوان داشت: از متهمان يک عدد پيچ گوشتي بزرگ که از آن جهت تخريب و باز نمودن درب منازل استفاده مي نمايند به همراه يک رشته زنجير طلا کشف شد.
وی با اشاره به اینکه 10 نفر از شکات و مال باختگان که قبلا منزلشان مورد سرقت قرار گرفته بود با حضور در کلانتري براساس فيلم و تصاوير و مستندات شاهدان سارقان را شناسایی کردند، افزود: متهمان جهت بررسي هاي تخصصي و کشف سايرسرقت ها در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي فاتب قرارگرفتند.

دستگيري دو خرده فروش مواد مخدر

گروه استان ها- تهران بزرگ - سرکلانتر دهم پلیس تهران بزرگ، صبح امروز از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از 30 گرم هروئین خبر داد.
سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری 152 خانی آباد، هنگام گشت زنی در حوالی خیابان شقایق، متوجه رفتار مشکوک دو نفر می شوند که به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری می شوند.

وی با اشاره به تعقیب متهمان گفت: در یک عملیات ضربتی هر دو متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان، یک نایلون حاوی بسته های کوچک هروئین جمعاً به وزن 31 گرم کشف شد.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و در بازجویی صورت گرفته ضمن پذیرش بزه انتسابی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری 16 نفر سارق در پایتخت

گروه استان ها- تهران بزرگ - صبح امروز جانشین یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و 16 سارق خبر داد و گفت: بیش از نیم کیلو مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ "عباس مرادی" صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان در طول 24 ساعت گذشته، حین گشت زنی در سطح حوزه، موفق به دستگیری 16نفر سارق و کشف و توقیف 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تحت تعقیب شدند.

جانشین یگان امداد پلیس پایتخت با بیان اینکه علاوه بر 16 سارق، در گشت زنی صورت گرفته یک خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی انجام شده، از متهم مقدار 508 گرم هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی، خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده، تحویل پلیس های تخصصی و کلانتری های حوزه ی مربوط شدند.

سارقان به 30 فقره سرقت موبایل اعتراف کردند

گروه استان ها – تهران بزرگ- رئیس کلانتری 158 کیانشهر صبح امروز از دستگیری دو سارق گوشی همراه خبر داد و گفت: متهمان به 30 فقره سرقت گوشی همراه از محله های مختلف اعتراف کردند.
"سرهنگ کیانوش فلاح عزیزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری، هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک سرنشینان اسپرت پوش یک دستگاه موتورسیکلت که در حال پرسه زنی در معابر عمومی بودند، شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با اشاره به تحت نظر گرفتن راکبان موتورسیکلت، تصریح کرد: در همین حین متهمان با نزدیک شدن به خانمی در ایستگاه اتوبوس، تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شدند.
رئیس کلانتری 158 کیانشهر، ادامه داد: عوامل گشت کلانتری به محض مشاهده سرقت سارقان، به تعقیب آنان پرداخته که پس از دقایقی تعقیب و گریز ، موفق به توقف موتورسیکلت و دستگیری سارقان می شوند.
این مقام انتظامی، تصریح کرد: در بازرسی بدنی از سارقان، گوشی همراه مسروقه کشف و متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل که در بازجویی انجام شده ضمن پذیرش بزه انتسابی به 30 فقره سرقت گوشی همراه در محله های مختلف اقرار کردند.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه سارقان تحت تعقیب پایگاه ششم پلیس آگاهی تهرا ن بزرگ هستند؛ بیان داشت: متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

دستگير سارقان منزل تحت تعقيب

گروه استان ها – تهران بزرگ - رئیس کلانتری 134 شهرك قدس صبح امروز از دستگيری سارقان منزل تحت تعقيب خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید کفراشی بیان داشت: عوامل تجسس حين گشت زني در خيابان هرمزان به يک دستگاه وانت پيکان که فاقد پلاک جلوو پلاک عقب خود رانيز با استفاده از پتو مخفي نموده بود مشکوک و موضوع را در دست بررسی قرار دادند.
وی گفت: پس از دقایقی تعقيب و مراقبت خودرو مورد تعقیب متوقف ، و راننده و سرنشين آن به هويت معلوم دستگير و جهت بررسي بيشتر به کلانتري انتقال داده شدند.
رئیس کلانتری 134 شهرك قدس عنوان داشت: پس از تحقيق و بازجويي فني های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان منزل وتحت تعقيب دادسراي ناحيه 14 ميباشند.
وی افزود: سارقان با دستور قضايي روانه زندان تهران بزرگ شدند.

نهدام باند سه نفره لوازم داخلی خودرو در غرب پایتخت

گروه استان ها - تهران بزرگ - رئیس کلانتری 150 تهرانسر از انهدام باند سه نفره سارقان لوازم داخلی خودرو خبر داد و گفت: یکی از سارقان با خرید یک دستگاه خودروی سواری به صورت قولنامه ای، با همکاری سایر همدستانش اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو می کردند.

سرهنگ "حسین فاضلی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، عنوان داشت: در پی وقوع سرقت لوازم داخلی خودرو و شکایت های مکرر شهروندان، تعداد گشت­ های انتظامی را افزایش و تیم تخصصی کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی، بیان داشت: در پایش اطلاعاتی، شماره پلاک انتظامی خودروی سارقان بدست آمد که در بررسی های صورت گرفته در نهایت مشخص شد که یکی از سارقان، طی قولنامه ای یک دستگاه خودروی سواری را خریداری و با کمک سایر همدستانش اقدام به سرقت می کنند.

طی هماهنگی با مقام قضایی، خریدار خودرو دستگیر و در بازجویی صورت گرفته ضمن پذیرش بزه انتسابی، اقرار کرد که با همکاری دو همدست خود که یک خانم و آقا هستند مرتکب چندین فقره سرقت لوازم خودرو در چند روز اخیر شده است.

سرهنگ فاضلی افزود: تحقیقات همچنان برای دستگیری دو سارق دیگر و شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.

دستگیری سارقان منازل شمال تهران/ شناسایی ده نفر از مالباختگان

گروه استان ها – تهران بزرگ- رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری دو سارق منازل مسکونی شمال پایتخت که با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت می کردند خبر داد و گفت : تا کنون 10نفر از مالباختکان شناسایی شدند.
سرهنگ "پیمان لطفی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری و اعلام وقوع سرقت منزل، تیمی از ماموران کلانتری دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند و برای انجام تحقیقات به محل های سرقت اعزام شدند.
وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی، تصریح کرد: در پایش اطلاعاتی، مشخص شد که سارقان دو نفر بودند و با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت از منازل می کنند و مشخصات ظاهری و چهره سارقان در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد.
سرهنگ لطفی، عنوان داشت: عوامل گشت انتظامی حین گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت که در حال پرسه زنی و زیر نظر گرفتن منازل مسکونی شهروندان بودند، مشکوک شده که پس از دستور توقف موتورسیکلت، راکبان موتورسیکلت بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری و ماموران در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، موفق به توقف موتورسیکلت و دستگیری متهمان می شوند.
وی با بیان انجام بازرسی بدنی از متهمان، گفت: در بازرسی بدنی صورت گرفته از آنان، آلات و ادوات جرم و یک رشته، زنجير طلا کشف و متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.
رئیس کلانتری 124 قلهک با بیان شناسایی 10 نفر از مالباختگان، ادامه داد: سارقان برای سیر مراحل قانونی، در اختیار پايگاه سوم پليس آگاهي فاتب قرارگرفتند.

سارق زورگير گوشی های همراه در پایتخت زمین گیر شد

گروه استان ها- تهران بزرگ - رئیس کلانتری 115 رازی، روز گذشته از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای موبایل، خبر داد و گفت: سارق با زور گوشی های های شهروندان را به سرقت می برد که تا کنون 4 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.
سرهنگ "حسن بيرانوند" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل قاپی به عنف، دستگیری و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره انجام تحقیقات میدانی، ادامه داد: در پایش اطلاعاتی صورت گرفته، مشخص شد که سارق زورگیر از سارقان حرفه ای و دارای سابقه بوده که مخفیگاه وی در پرند شناسایی شد.
رئیس کلانتری 115 رازی، عنوان داشت: تصویر چهره سارق پس از آموزش ماموران انتظامی، در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد که عوامل کلانتری در روز گذشته سارق را در حالی که با یک دستگاه موتورسیکلت در تردد بود، مشاهده که بلافاصله عوامل کلانتری دستور ایست می دهند.
وی گفت: متهم به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری ولی ماموران انتظامی موفق شدند موتورسیکلت سارق را پس از تعقیب و گریزی کوتاهی متوقف و بلافاصله در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر کردند.
سرهنگ بیراوند با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام بازجویی، تصریح کرد: متهم به بزه انتسابی اقرار و تا کنون 4 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.
این مقام انتظامی، افزود: سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار