کد خبر: 876020
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد.
حمیده ماحوزی در برگزاری مرحله نهایی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر با اشاره به آغاز دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر اظهار داشت: مرحله پایانی این جشنواره با حضور 64 نفر از سراسر کشور برگزار می‌شود که این شمار از میان 370 شرکت کننده مرحله مقدماتی به این مرحله راه یافته اند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مشاعره ملی رضوی امشب معرفی می‌شوند افزود: در مرحله پایانی که منتخبان مرحله نخست بصورت حضوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در این مشاعره 64 نفر از استان‌های بوشهر، تهران، فارس، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، همدان و کرمانشاه حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد:در این رویداد فرهنگی و هنری به هشت نفر برتر هر گروه هشت نفره که به مرحله نهایی می‌رسند لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

ماحوزی  با بیان اینکه جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است تصریح کرد: امسال به علت همزمانی با فصل تابستان و گرمای هوا، زمان برگزاری آن 19 مهر تعیین شد.

وی، برگزاری مشاعره ملی رضوی را همواره یکی از مطالبات مهم مردم ولایت مدار و فرهنگ دوست استان بوشهر دانست و  گفت: 130 میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برگزیده مشاعره ملی رضوی پرداخت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: برگزاری نمایشگاه عکس رضوی، مشاعره دانش آموزی رضوی از دیگر برنامه‌های جنبی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در استان بوشهر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر