کد خبر: 875626
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در همایش مشترک پلیس و آموزش و پرورش در مدرسه فاطمه الزهرای اردبیل اظهار کرد: ما همکاری و تعامل خوبی را با نیروی انتظامی با محوریت فرهنگسازی و تقویت راه های پیشگیری در کم شدن آسیب های اجتماعی داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا سالم ترین فضای تربیتی را برای نسل آینده فراهم کنیم.

وی هشدار پلیس را در ارتباط با تعدد و تنوع آسیب های اجتماعی و ضرورت همکاری و مشارکت خانواده ها در کاهش این آسیب ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر با محوریت اولیا و مربیان و تشکیل جلسات مستمر سعی می کنیم تا خلاهای احتمالی را در مسیر به حداقل رساندن آسیب ها به خوبی طی کنیم و با بهره گیری از ظرفیت های به وجود آمده تلاشمان بر کاهش آسیب ها و پیشگیری از آن باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه 230 هزار دانش آموز استان در کنار 19 هزار معلم و همکار فرهنگی باید از مصونیت لازم و در عین حال تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی در بهبود شرایط سالم تربیتی بهره مند شوند اظهار داشت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند در کم کردن این آسیب ها و برطرف کردن دغدغه خانواده ها در مسیر تربیت و تعالی شایسته فرزندانشان گام بردارد و باید همه پای کار بیایند تا به دور از همه ناهنجاری ها تلاشی جدی و فراگیر در مسیر تعلیم و تربیت شایسته فراهم آید.

ناصری با رد شایعاتی مبنی بر روند رو به رشد مصرف موادمخدر و سیگار و برخی دیگر از آسیب ها در فضای آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت بیان کرد: در قیاس با همه مجموعه های فرهنگی، هنری و تربیتی فضای مدرسه سالم ترین فضا برای تربیت شایسته نسل آینده است و ما این را مدیون مشارکت خانواده ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی هستیم.

وی به فعالیت دانش آموزان در قالب همیاران پلیس و تلاش برای آموزش نسل آینده در ارتباط با مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین ارتقای آگاهی ها و بصیرت ها در این حوزه اشاره و تصریح کرد: انتخاب شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان پلیس برای امنیت و امنیت برای همه حکایت از یک تلاش فراگیر برای تحقق بخشی به این شعار زیبنده جامعه آرمانی است.

در این مراسم معاون اجتماعی نیروی انتظامی نیز با بیان اینکه پلیس از سرمایه اعتماد و وثوق مردم برای انجام طرح های مختلف به ویژه طرح های سازنده در مجموعه آموزش و پرورش استفاده می کند اظهار کرد: باید امر فرهنگسازی و آموزش را از نهاد مدرسه و کلاس درس آغاز کنیم تا بتوانیم در بزرگسالی کودکان خود را با مبانی درست رفتار سالم اجتماعی و همچنین قوانین آشنا کنیم.

کریم نوری بیان کرد: پلیس در طول سال با برنامه های مختلف و با مشارکت آموزش و پرورش سعی دارد تا موضوع آموزش و پیشگیری را به عنوان راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی مدنظر داشته باشد که در این مسیر همواره از همراهی ها و همکاری های مجموعه آموزش و پرورش بهره مند هستیم.

در این مراسم پیام مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل و فرمانده نیروی انتظامی با محوریت فرهنگسازی و راهکارهای عملیاتی در کاهش آسیب ها و پیشگیری از این امر قرائت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر