کد خبر: 875045
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: استان ایلام آماده برگزاری حماسه بزرگ اربعین است.

حسین کلانتری امروز در در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: مردم قدرشناس زحمات نیروهای انتظامی هستند.

وی گفت: کنگره عظیم اربعین ۹۶ در سایه اقتدار نیروهای مسلح باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

کلانتری اظهار داشت: استان ایلام آماده برگزاری حماسه بزرگ اربعین است، تمام تلاش ها در این است که استان ایلام را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده کنیم.

وی فزود: امروز نیروی انتظامی با فداکاری و از جان گذشتی مثال زدنی بر حاکمیت امنیت و اعمال قانون در جامعه تلاش می کند که این موضوع ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: تلاش شبانه روزی پلیس ، چشمان بیدار مرزبانان ،خدمات ارزنده سپاه پاسداران و تلاش سربازان گمنام صاحب الزمان (ع) نشان می دهد که هم دست در دست هم برای امنیت کشور در تلاشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: امروز در شرایطی آشوب زده منطقه خاورمیانه ، جمهوری اسلامی ایران به واسطه برخورداری از نیروهای مسلح مقتدر فرماندهی معظم کل قوا جزیره امن و ثبات می باشد.

وی با گرامیداشت هفته ناجا گفت:هفته نیروی انتظامی هفته تجلیل از کسانی است که آرامش مردم را بر ارامش خود ترجیح داده اند.

کلانتری در پایان با اشاره به تمهیدات دستگاههای اجرایی استان برای اربعین حسینی گفت: آمادگی کامل برای تأمین امنیت تردد زائران در بین رده های انتظامی استان وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه با تاکید بر حمایت و اعتماد کامل مردم به پلیس و دستگاه قضایی از بزرگان و مصلحان استان خواست، برای ایجاد نظم و آرامش در موضوعاتی که اختلاف بین اقوام و خانواده‌ها وجود دارد ورود پیدا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر