کد خبر: 872494
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد
سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:در جدیدترین عملیات‌های پلیس برای مقابله با هرگونه ترانزیت و تخلیه و بارگیری مواد مخدر از استان بوشهر، پلیس شهرستان‌های کنگان و عسلویه در جنوب استان بوشهر در طی دو عملیات جداگانه، موفق شد یک‌هزار و 221 کیلوگرم تریاک کشف کند.

وی افزود: در عملیات اول پلیس شهرستان کنگان پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی محل نگهداری موادمخدر در این شهرستان شد که در حین بارگیری موادمخدر و پس از درگیری مسلحانه، موفق به کشف 615 کیلیوگرم تریاک همراه با دستگیری دو نفر گردید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  ادامه داد: در عملیات دوم نیز پلیس شهرستان عسلویه با اجرای یک عملیات موفق شد یک باند موادمخدر که قصد داشتند از دریا به خشکی، 606 کیلوگرم تریاک را جابجا کنند منهدم و این میزان موادمخدر را ضبط کنند.

واعظی در تشریح این عملیات، عنوان کرد: دو نفر از اعضای یک باند قاچاق موادمخدر که 606 کیلوگرم تریاک را از ساحل به سمت خشکی و با یک دستگاه پژو حمل می‌کردند، وقتی به اخطار ایست پلیس توجه نکرده و از مهلکه فرار کردند با استفاده از قانون استفاده از سلاح متوقف شدند که فردی که در این عملیات از ناحیه پای تیر خورده بود به بیمارستان منتقل شد که حالش رضایت‌بخش گزارش شده است.

وی بیان کرد: در مدت نزدیک به شش ماهه اول امسال، پنج‌هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد قریب به چهاربرابری است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  تصریح کرد: در طی مدت نزدیک به شش ماه اول امسال، 30 باند توزیع موادمخدر همراه با 71 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و در این رابطه، یک‌هزار و 380 نفر دستگیر و به مقامات قضایی استان بوشهر سپرده شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر