کد خبر: 871290
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
مدیرکل کمیته امدادآذربایجان غربی:

سیدپرویزفتاح با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه بیش از هرچیز دیگری نیازمند وحدت و تقویت روزافزون آن هستیم اظهار داشت: خوشبختانه تمام ارکان نظام‌جمهوری‌اسلامی‌ایران کمک‌های شایانی به کمیته‌امداد کرده‌اند و در این زمینه جای هیچ گله‌ای نیست.وی با اشاره به اینکه کمیته‌امداد با هدف ساماندهی محرومین و بهبود وضع معیشت آنان شکل گرفته‌است افزود: کمیته‌امداد یک نهاد انقلابی است و چپ و راست در آن معنایی ندارد.

فتاح با اشاره به اینکه 4 درصد جمعیت آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته‌امداد(ره) قرار دارند تصریح کرد: این رقم در میانگین کشوری 6 درصد است که خوشبختانه استان در این زمینه در جایگاه بهتری قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای اعتماد مردم به این نهاد موجب بهبود خدمات رسانی می‌شود، یادآور شد: یکی از راه‌های اعتمادسازی گزارش‌دهی شفاف و مستند و دقیق از فعالیت‌های صورت گرفته است.

رئیس کمیته‌امدادامام‌خمینی(ره) با تاکید بر اینکه در ارائه خدمات به محرومان باید روح اکرام حاکم باشد تا فعالیت ها رنگ و بوی خدایی بگیرد، بیان کرد: کمیته امداد یک اداره نیست بلکه وابسته به مشارکت های مردمی است و اگر کمک ها و انفاق مردم نباشد جامعه هم در مسیر تعالی حرکت نمی کند.

وی در ادامه با تأکید بر اهداف کمیته امداد در خودکفایی مددجویان، استقلال اقتصادی، خوداشتغالی و تأمین مسکن از دیگر اهدافی برشمرد که کمیته امداد در راستای رسیدگی به مددجویان آن را دنبال می‌کند.

سیدپرویزفتاح با اشاره به اهمیت تامین مسکن مددجویان خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهرداری‌ها، نمایندگان مردم در مجلس‌شورای‌اسلامی و مسئولان استانی در خصوص تامین مسکن مددجویان و ساماندهی آن‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم جذب حامیان و انتقاد از وضعیت نامطلوب آذربایجان غربی در این زمینه افزود: در این راستا نیاز است که روند جذب حامیان تقویت شود تا شاهد وجود هیچ فرزند یتیم بدون‌حامی در کشور و به ویژه آذربایجان‌غربی نباشیم.

فتاح با اشاره به توان بالا و ظرفیت‌های موجود استان گفت: انتظار می‌رود آذربایجان‌غربی همچنانکه در بسیاری از امور سرآمد کشور است در زمینه کمک به محرومان و افزایش شاخص‌های بهرهوری نیز در جایگاه شایسته‌ای قرار گیرد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر