کد خبر: 870732
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار طی یک سال گذشته دو میلیون و ۵۰۰ هزار متر زمین از دست زمین‌خواران خارج شده است که ارزش این زمین‌ها ۳۵۰ میلیارد ریال است.

به گزارش جوان آنلاین ،به نقل از پایگاه خبری پلیس انتظامی استان اصفهان سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: مبارزه با زمین‌خواری یکی از برنامه‌های اصلی دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان است که در این زمینه نیز طی یک سال گذشته نیروی انتظامی استان اصفهان موفقیت‌های خوبی داشته است.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار موجود طی یک سال گذشته دو میلیون و ۵۰۰ هزار زمین از دست زمین‌خواران خارج شده است، ابراز داشت: ارزش ریالی این زمین‌ها ۳۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته چهار باند بزرگ زمین‌خواری در استان اصفهان دستگیر شده است، تصریح کرد: ۵۰ درصد این زمین‌ها مربوط به اداره منابع طبیعی، ۲۵ درصد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی و ۱۵ درصد مربوط به دیگر سازمان‌ها بوده است.

سردارمعصوم بیگی با تاکید بر اینکه در حوزه مبارزه با زمین‌خواری همه دستگاه‌های استان اصفهان همکاری لازم را داشته‌اند، افزود: در این زمینه در نظر داریم این روند را ادامه دهیم و دست همه زمین‌خواران را از زمین‌ها و مراتع استان کوتاه کنیم.

 

  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار