کد خبر: 870514
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد هفت‌تير كش كه در جريان ايجاد مزاحمت‌هاي سريالي براي دختري جوان قصد قتل خانواده او را داشت، بازداشت شد.
مرد هفت‌تير كش كه در جريان ايجاد مزاحمت‌هاي سريالي براي دختري جوان قصد قتل خانواده او را داشت، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23:30 شامگاه يك‌شنبه دوازدهم شهريورماه مردي به مركز فوريت‌هاي پليس 110 خبر داد كه مرد مسلحي برادر زنش را داخل يك خودروي پژوپارس سفيدرنگ در خيابان ايثارگران شمالي، منطقه ولنجك به گروگان گرفته است. لحظاتي بعد مأموران گشت كلانتري 163 ولنجك خود را به نشاني مورد نظر رساندند. همزمان با توقف خودروي پليس، مرد مسلح از خودروي پژو پارس پياده شد و پا به فرار گذاشت. با فرار متهم مأموران او را تعقيب كردند. مرد مسلح براي فرار از دست پليس، مأموران را با اسلحه تهديد كرد تا شايد دست از دنبال كردن او بردارند. مأموران پليس اما با به كار‌گيري قانون استفاده از سلاح چند تير هوايي شليك كردند و متهم را بازداشت كردند. از متهم اسلحه كمري با 9 فشنگ جنگي و دو سلاح سرد كشف شد.
 
همزمان با بازداشت متهم 30 ساله كه امير. پ نام داشت سرنشين ديگر پژو پارس و مردي كه موضوع را به اداره پليس خبر داده بود به دستور قاضي شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي به اداره يازدهم پليس آگاهي منتقل شدند. مردي كه موضوع آدم‌ربايي را خبر داده بود، گفت: متهم مدتي است براي خانواده او مزاحمت ايجاد مي‌كند. او مدتي قبل در فضاي مجازي چندين صفحه به نام برادرهمسرم ايجاد كرد و با انتشار مطالب و عكس‌هاي نامربوط آبروي خانوادگي‌مان را برده، كه به پليس فتا شكايت كرديم و مأموران امير را بازداشت كردند. بعد از دستگيري امير بود كه خانواده‌اش از ما درخواست گذشت كردند و قول دادند در صورت رضايت، امير ديگر ايجاد مزاحمت نمي‌كند كه قبول كرديم. بعد از اعلام رضايت، اما امير دوباره به رفتارش ادامه داد و امشب قرار بود برادر زنم با او حرف بزند كه متهم با اسلحه وارد شد.
 
شاكي گفت: امشب قرار بود من با امير در جلو خانه‌شان حرف بزنم تا به مزاحمت‌هايش پايان دهد. از آنجايي كه به او اعتماد نداشتم از دامادمان خواستم تا با خودرواش پشت سر من حركت كند و از دور مواظب من باشد. وقتي به در خانه آنها رسيديم، امير در صندلي جلو نشست و ناگهان اسلحه‌اي از جيبش بيرون آورد و روي شقيقه‌ام گذاشت و مرا تهديد به قتل كرد. او دستور داد تا حركت كنم و من هم خودرو را به راه انداختم كه خوشبختانه دامادمان متوجه شد و موضوع را به پليس خبر داد.   او گفت: اگر خواهرم را به او ندهم، ما را خواهد كشت. من به او گفتم: خواهري در ايران ندارم، چون از 10 سال قبل خواهرم به يكي از كشورهاي اروپايي رفته و آنجا زندگي مي‌كند. در حالي كه او به تهديد‌هايش ادامه مي‌داد، مأموران گشت از راه رسيدند و او را بازداشت كردند.  صبح ديروز، متهم به دادسراي جنايي منتقل شد و مورد بازجويي قرار گرفت. متهم در بازجويي‌ها، آدم‌ربايي را انكار كرد و گفت: من از مدت‌ها قبل عاشق سپيده، خواهر شاكي بودم. آنها مخالف ازدواج ما بودند و اصرار‌هاي من باعث شد كه آنها از من شكايت كنند و به زندان بيفتم. وقتي راهي زندان شدم از آنها كينه به دل گرفتم و تصميم گرفتم پس از آزادي از آنها انتقام بگيرم. چندي قبل با درست كردن چند صفحه مجازي به نام آنها نقشه‌ام را عملي كردم. شاكي از من شكايت كرد، اما بعد رضايت داد و قرار شد من خواهرش را فراموش كنم، اما من خواهر او را دوست دارم و سعي كردم رضايت آنها را براي ازدواج جلب كنم. شب حادثه هم قرار بود، درباره ازدواج با او حرف بزنم و من اصلاً قصد آدم‌ربايي نداشتم.  شاكي پس از ادعاي متهم درباره ازدواج با خواهرش گفت: به نظر من متهم توهم زده، چون اصلاً خواهرم او را نمي‌شناسد و خواهر ديگرم نيز 10 سال است در خارج از كشور سكونت دارد.
 
متهم درباره استفاده از اسلحه گفت: مدتي قبل اسلحه را به مبلغ 600 هزار تومان خريدم. شب حادثه هم از ترس اسلحه را با خودم بردم، اما اصلاً استفاده نكردم.
متهم براي ادامه تحقيقات و روشن شدن زوايايي پنهان حادثه به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از متهم در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار