کد خبر: 862686
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
قائم مقام شهردار کرج :
قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اقدامات اخیر مدیریت شهری در حوزه های خدماتی، فضای سبز، عمرانی و ... گفت: تلاش برای ارتقاءکیفیت زندگی افراد جامعه شهری و تامین رفاه شهروندی اولویت مدیریت شهری کرج است.

مصطفی رضاحسینی افزود: مدیریت شهری کرج طی دوره چهارم شورا اقداماتی نظیر اجرای پروژه بزرگ مهرویلا، ساخت کمربند جنوبی و بزرگراه شمالی، جنگلکاری باغستان و ... در دست کار دارد که این اقدامات در کل تاریخ مدیریت شهری بی سابقه بوده است.

این مسئول با بیان اینکه تمام اقدامات مدیریت شهری بر پایه کارشناسی و نیازسنجی اجرا می شود، توجه به نیاز شهروندان و رفع مشکلات آنان را مهم ترین دغدغه این نهاد ذکر و عنوان کرد: خوشبختانه ارتباط دو سویه میان مدیران و شهروندان در کرج ایجاد شده است.

وی در ادامه به تشکیل جلسات متعدد شهردار کرج با معتمدین محلات اشاره و بیان کرد: در این جلسات مشکلات در محلات مطرح و از سوی شهردار و معاونان وی بررسی، پیگیری و در صورت امکان رفع می شود که این مهم نشان از تعامل دو سویه مسئولان ارشد شهری و مردم دارد.

قائم مقام شهردار کرج تعامل با بانک شهر جهت اجرای پروژه های کلان شهری همچنین سرعت بخشیدن به پروژه ها را از دیگر اقدامات مدیریت شهری کرج برشمرد و افزود: این امر، نوعی سرمایه گذاری بخش خصوصی به شمار می رود و شهرداری در تلاش است تا در تحقق این امر موفق عمل کند.

رضاحسینی در بخش دیگری از سخنان خود از ادغام برخی سازمان ها با هدف کوچک سازی و چابک سازی و تشکیل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی طبق دستور وزارت کشور سخن گفت و ادامه داد: سیاست مدیریت شهری کرج، توجه به نیاز شهروندان در کنار گام برداشتن در مسیر اهداف دولت است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مدیریت شهری کرج در راستای اقتصاد مقاومتی نیز گام برداشته و احداث کارخانه آسفالت و تولید بخش اعظمی از نیاز آسفالت شهر توسط شهرداری شاهدی بر این مدعی است.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با در پیش گرفتن اهداف کنونی و به روز رسانی این اهداف متناسب با افزایش جمعیت، پیشرفت تکنولوژی و ... بتوانیم در عرصه خدمت رسانی در کشور پیشتاز و موفق عمل کنیم و به استانداردهای جهانی نزدیک تر شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار