کد خبر: 860032
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
مرضیه برومند :
ادامه استقبال شهروندان اصفهانی از نمایش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ظرفیت سینما فلسطین این فیلم را تکمیل کرد و نمایش این فیلم را به ۳ سانس فوق‌العاده کشاند.

میزان استقبال مخاطبان از نمایش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در سینما فلسطین به حدی بود که با تکمیل ظرفیت، مخاطبان روی پله‌های سالن نشستند. مرضیه برومند، کارگردان مطرح سینمای کودک از میهمانان ویژه این اکران بودوبه خبرنگار جوان ابراز داشت : شبهای جشنواره کودکان و نوجوانان در اصفهان حال وهوای دیگری دارد.

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به عنوان تنها فیلم جشنواره امسال که به ۳ سانس فوق‌العاده رسید، سه شنبه ۱۳ تیرماه در ساعات ۱۶، ۱۸ و ۲۰ در پردیس چهارباغ به نمایش درمی آید.

پیش از نمایش این فیلم مراسم معرفی عوامل با حضور سیدمحمدرضا خردمندان کارگردان، محمدرضا شفاه تهیه کننده، مهدی قربانی و راستین عزیزپور بازیگران این فیلم و مرضیه برومند، کارگردان مطرح سینما برگزار شد.

گفتنی است نشست خبری این فیلم در سی‌اُمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان نیز صبح امروز با حضور عوامل فیلم در هتل کوثر اصفهان برگزار شد. استقبال بسیار اهالی رسانه این نشست را پرازدحام ترین نشست جشنواره امسال کرد.

«بیست و یک روز بعد» با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی و حسین شریفی ملودرامی اجتماعی از زندگی نوجوانی به نام مرتضی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش با چالش بزرگی روبرو می شود.

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت و با استقبال علاقمندان سینما، نامزد دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این جشنواره شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار