کد خبر: 856520
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان از کاشت بیش از 40هزار گلدان و 8هزار جعبه نشاء انواع گل‌های تابستانی در سطح فضاهای سبز شهر سمنان خبر داد .
سید محمد قاسمی از آغاز طرح کاشت و نشاء گل‌های تابستانی در سمنان خبر داد و اظهار کرد: گل‌های کاشته شده با در نظر گرفتنشرایط اقلیمی و کیفیت آب و هوایی شهر سمنان انتخاب شدند.
وی افزود: این نمونه گل‌ها از گونه‌ها و انواع مختلفی همچون پریوش، ناز، ،ابری، رعنا زیبا، تاج خروس، اطلسی، لاله عباسی، آفتابگردان زینتی و سیاوش هستند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان به تنوع رنگ و گونه‌گونی گل‌های کاشته شده در فضاهای سبز سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: گل‌های کاشته شده در رنگ‌بندی‌هایی متنوع همچون صورتی، قرمز، سفید، زرد و.... کشت شدند که به جذابیت بیشتر منظر شهری و نشاط آن بیافزایند.
قاسمی با بیان اینکه کاشت گل‌ها در مرکز استان همچنان ادامه دارد اظهار کرد: عملیات آماده سازی و کاشت این گل‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه در سطح بلوارها، میادین و پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای شهر سمنان و گلدان‌ها و فلاور باکس‌های سطح شهر آغاز شده و تا پایان خرداد ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان با اشاره به خدمات این سازمان در فصل پیش افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز سمنان در سال 95 نیز گل‌کاری فضای سبز شهری را در دو نوبت بهاره و تابستانه با کاشت  بالغ بر 70 هزار گلدان و 10 هزار جعبه انواع گل فصلی و دائمی اجرایی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر