کد خبر: 855150
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد:
حمیده ماحوزی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر موفق به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه با بیشترین حجم شرکت‌کنندگان در سطح کشور شد.

وی افزود: این انتخابات که هم‌زمان با کشور در استان بوشهر و با حضور نمایندگان استانداری و پلیس فتا استان بوشهر، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و حراست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بوشهر برگزاری شد شاهد حضور 98.36 درصد از خبرنگارانی بود که دارای شرایط حائز رای دادن بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر با حضور 61 شرکت‌کننده در کنار استان‌های مازندران و ایلام بیشترین تعداد شرکت کننده در این دوره از انتخابات را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: در این رای‌گیری الکترونیک که برای اولین بار در سطح کشور برگزار شد، 17 نفر برای اخذ سمت‌های مختلف در هیات رئیسه خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر کاندیدا شدند که در نهایت 9 نفر به عنوان اعضاء اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضاء علی‌البدل انتخاب شدند.

ماحوزی یادآور شد: در این دوره از انتخابات مازیار هوشمند،عبدالحمید شعرانی، علی هوشمند، عبدالحسین قاسمی، صدیقه جمالی، حمید آب‌آذر، سلمان ندومی، فاضل امیری و یوسف ناصری اعضاء اصلی و عبدالرسول میگلی‌نژاد، حسین حشمتی، حبیب قاسمی، سهیلا کرم‌پورنیا و صالح دروند اعضاء علی‌البدل خانه مطبوعات و رسانه بوشهر حائز بیشترین آراء شدند.

وی با دعوت از خبرنگاران استان بوشهر گفت: خبرنگاران جراید، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با داشتن مدارک لازم می‌توانند با مراجعه به هیات رئیسه خانه جدید مطبوعات و رسانه بوشهر به عضویت این تشکیلات در بیایند.

گفتنی است در این دوره از انتخابات هیچ خبرنگاری از خبرگزاری‌های معتبر و دارای پروانه فعالیت در استان بوشهر، داوطلب برای نمایندگی خبرگزاری‌ها در هیات رئیسه خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر نشدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر