کد خبر: 853540
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
رئیس شورای شهر اردبیل:

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،ذکی الله خوشبخت سخنران ویژه استانی مراسم سوم خرداد شهرستان خلخال اظهار داشت: این ادعا که سایه جنگ در کشور به عناوینی به گفته مسئولین دولتی رفع شده ادعای مردم فریب است ومسئولین دولتی بدانند سایه جنگ را شهدا و رزمندگان عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر و شهدای هشت سال دفا ع مقدس از سر کشور رفع کردند و مسئولین از دروغ های واهی به مردم بپرهیزند.

وی با تبریک آزاد سازی خرمشهر به عموم ملت ایران، پیروزی منتخب دوازدهم ریاست جمهوری را تبریک و گفت: دشمنان سقوط فرهنگی ایران ، اندیشه اندلسی کردن ایران را دارند که باید در خرمشهر فرهنگی، خرمشهر اقتصادی و خرمشهر سیاسی حواسمان جمع باشد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: دشمن به دنبال ساقط کردن نظام و جدا ساخت هویت از ایران اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و امروز تنها راه ادامه واستمرار راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای خرمشهر حرکت در مسیر گفتمان ولایت و رهبری است.

خوشبخت آزاد سازی خرمشهر را مرهون رزمندگانی همچون شهید یسری ها و شهید جهان آراها عنوان وگفت: اگر امروز نامی از ایثار ومقاومت داریم نام این عزیزان و رزمندگان آنان در یادها باید تداعی گردد و زحمات این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: دشمن با سه لشگر و یک سپاه 18 ماه خرمشهر را حفاظت کرد و رزمندگان اسلام در یک ماه باعملیات غرور آفرین بیت المقدس و همراهی مادران ، پدران ، فرزندان و تمامی خانواده های ایرانی موفق به بازپس گیری این شهر شدند که در این عملیات بیش از 19 هزار اسیر عراقی از چندین کشور دنیا را ما داشتیم .

خوشبخت اعتقاد و ایمان را شرط عملی برای همراهی با نظام دانست و بیان کرد: اگر اعتقادمان و تفکرمان به انقلاب سقوط کند دیگر فرصت بازسازی و جبران نیست و این اعتقادات دینی رزمندگان درسایه راهنمایی امام راحل بود که دشمنان را از خرمشهر بیرون و آنان را در ادامه تفکر اسلام ستیزی و ایران ستیزی ناکام گذاشت.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر