کد خبر: 853492
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تشريح علت كناره‌گيري خود از مسئوليت دفتر بازرسي مقام معظم رهبري، به شايعات اخير در اين باره پايان داد.
به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام علي اكبر ناطق نوري در گفت و گويي در خصوص كناره‌گيري خود از مسئوليت دفتر بازرسي مقام معظم رهبري معظم رهبري گفت: بنده افتخار اين را داشته‌ام كه از همان روزهاي نخستين رهبري معظم له و در طول 28 سال، مورد اعتماد ايشان و در خدمت‌شان باشم و همينطور در خدمت مردم بي پناهي كه رهبري نظام را آخرين ملجأ و پناه خود مي‌يافتند. عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: در طول اين مدت قريب به سه دهه، به لطف خداي متعال و به شهادت آمار و همچنين اظهار خرسندي‌هاي رهبري معظم انقلاب، كارنامه دفتر بازرسي، كارنامه درخشاني است. ناطق نوري افزود: به هر صورت بنده شخصاً خواه ناخواه وجهه سياسي دارم و نمي‌توانم در برابر وقايع و حوادث سياسي كشور، چه به لحاظ تكليف شرعي و چه از نظر وظيفه ملي و انقلابي، بي تفاوت باشم.
 
‌ از طرف ديگر به هر حال اين يك واقعيت است كه تعارض حقيقي بين فعاليت سياسي افراد در موقعيت‌هاي انتسابي به رهبري و حفظ جايگاه دفتر ايشان وجود دارد كه علي القاعده مي‌بايست مبراي از گرايش متداول سياسي باشد، بنابراين اين طبيعي بود كه اين تصميم را بگيرم كه هم نسبت به تحولات جامعه بي تفاوت نباشم و با دست بازتر بتوانم حركت كنم و هم اينطور نباشد كه رفتار‌هاي سياسي فردي چون بنده، موجبات القاي شبهه جانبداري دفتر مقام معظم رهبري از گروهي خاص را در اذهان فراهم كند. ناطق نوري در پايان گفت: به هر تقدير بنده كما في السابق سرباز انقلاب و در خدمت رهبري معظم خواهم بود. اميدوارم اين انقلاب كه ميراث با ارزش امام خميني (ره) و حاصل تلاش‌ها و فداكاري‌هاي بي دريغ و بي شمار اين ملت بزرگ است با هدايت و درايت رهبري فرزانه انقلاب آن، به سر منزل مقصود برسد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
2
این استعفا در تداوم عملکرد سال 88جریان ساکتین فتنه است ،ترس از سقوط نظام !
لذا حرکت استعفای ناطق و حمایت او و لاریجانی و امثال ایشان از روحانی در همین چارچوب است.
أین عمار؟!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
3
با سلام جای بسی تاسف است که سعادت خدمت درکنار مقام معظم رهبری را با فعالیت سیاسی معاوضه کرد مصداق کامل خسر االدنیا والاخره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
4
توفیق بزرگی را از دست دادی-- معامله سراسر ضرر
حسین امامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
2
تاریخ نگاران نوشتند ؛ طلحه و زبیر به قصد زیارت کعبه از سرای ولایت مولا (ع) خارج و در جمل بر او خروج کردند .
یادمان هست وقتی کروبی خواست راحت تر در مقابل نظام بایستد طبق گفته خودش تصمیم به استعفا از مجمع تشخیص مصلحت نظام گرفت تا به نظام وابسته نباشد .
جناب ناطق ؛ اگر با مقام عظمای ولایتی ، استعفا چه معنایی دارد ؟ شما هم برو ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
2
سلام استعفاي ناطق بخاطر اين است كه نشان مي دهد احمدي نژاد راست گفت سرهر فسادي را بگيريد به پسر ناطق يا پسر هاشمي ميرسيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
اصلا مهم نیست تداوم اقتدار نظام مقدس اسلامی به هیچ وجه به افرادی مثل ناطق گره نخورده.هرچند خودشون یه جور دیگه فکر میکنن و دچار خود بزرگ بینی هستند!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار