کد خبر: 853266
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
بر اساس ارزيابي مؤسسه معتبر يوروماني، بانك‌ پاسارگاد موفق شد براي سومين سال متوالي، عنوان بانك برتر ايران را از آن خود كند.
به گزارش روابط ‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي اين بانك با اعلام اين خبر گفت: نشريه يوروماني كه يكي از معتبرترين نشريات بين‌المللي در زمينه ارزيابي بازارهاي مالي و بانك‌ها در جهان محسوب مي‌شود، هر سال برترين بانك هر كشور را با ارزيابي دقيق عملكرد تمامي بانك‌هاي آن كشور مشخص كرده و جايزه‌اي به آن بانك اعطا مي‌كند. وي ادامه داد: بر اساس ارزيابي سال جاري اين نشريه، بانك‌پاسارگاد موفق شد براي سومين سال پياپي در رقابتي بين‌المللي، عنوان «برترين بانك ايران در سال 2017 » را از آن خود كند.
رفيعي تصريح كرد: جايزه برترين بانك‌ها در سال2017 پس از ارزيابي‌هاي كمي و كيفي صورت پذيرفته از عملكرد آنها، در مراسم«2017 Euromoney Awards For Excellence» كه در تاريخ 27 ارديبهشت سال 1396 از سوي نشريه يوروماني در دوبي برگزار شد، به برترين بانك‌هاي هر كشور اعطا شد. اين جايزه از ارزشمندترين جوايز در صنعت بانكداري محسوب و سالانه به برترين بانك‌هاي جهان اهدا مي‌شود.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار