کد خبر: 852455
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
از هفته‌ها قبل، پنج‌شنبه برابر با تاريخ 28 ارديبهشت ماه 1396 خورشيدي، به مناسبت روز جهاني موزه بازديد از موزه‌ها و اماكن تحت پوشش سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در سراسر كشور براي عموم رايگان اعلام شده بود.
 
امسال نيز همچون سال‌هاي قبل، موزه‌های سراسر كشور به ميزباني مردم پرداخت و كاخ موزه‌هاي مجموعه سعدآباد نيز از اين اصل مستثني نبود.
جمع كثيري از شهروندان تهراني و همچنين ميهمانان مختلف از شهرهاي اطراف به منظور بهره‌مندي از اين ويژگي، ‌تعطيلي پايان هفته خود را اختصاص به بازديد از سعد‌آباد دادند كه شامل 18 كاخ است و براي بازديد از آنها بايد بليت جداگانه تهيه كرد، بنابراين به همين منظور رايگان بوده سعد‌آباد دليل انتخاب اكثريت افراد در اين روز بود.
 
اما كاخ سبز سعد آباد به عنوان يكي از پربازديدترين و مهم‌ترين كاخ‌هاي حاضر در محل، تنها پذيراي ميهمانان صبح روز پنج شنبه 28 ارديبهشت ماه بود؛ چراكه همزمان با عصر، شنيده‌ها حكايت از حضور رئيس‌جمهور در محل كاخ سبز سعدآباد داشت و همين دليلي بر امنيتي شدن فضاي حاكم در محوطه سعد‌آباد شد. موضوعي كه مورد اعتراض جمعي از بازديدكنندگان قرار گرفت، اما مسئولان حاضر در محوطه حضور شخص رئيس‌جمهور را دليل بر امنيتي شدن فضا و نيز نبود امكان براي بازديد از محل كاخ سبز دانستند.
 
بهتر بود در چنين روزي كه اين محل ميزبان رايگان براي بازديدكنندگان است، از حضور رئيس‌جمهور خالي مي‌ماند و حداقل فضاي امنيتي بر آن سايه نمي‌انداخت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار