کد خبر: 852375
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
امام جمعه ایلام:
آیت‌الله محمدنقی لطفی صبح امروز در حین اخذ رای در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام اظهار داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مولفه‌های مهم مردم‌سالاری دینی است و نمایش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران اسلامی و استان ایلام در طول 39 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور خودشان در پای صندوق‌های رای همبستگی و اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: قطعا این حضور پیام‌های مهمی دارد که یکی از این پیام‌ها هشدار به دشمنان نظام است که همیشه با تحلیل‌های غلط و با تبلیغات مسموم در آستانه هر انتخاباتی به دنبال توطئه‌آفرینی هستند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مردم با حضور حماسی و پرشور و شعور مردم قطعا برگ زرین دیگری در این نظام برای مردم رقم می‌خورد.

لطفی ضمن تقدیر از آحاد مردم استان ایلام تصریح کرد: مردم همه به پای صندوق‌های رای بشتابند و این حضور برای کشور ما سرنوشت‌ساز است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز دو انتخاب مهم شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان ایلام همزمان با سراسر کشور برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع شرکت مردم در این انتخابات شرکت در تعیین سرنوشت خود بوده و با انتخاب رئیس جمهور می‌توانند برای چهار سال کشور را در دنیا و داخل بیمه کنند تا مسؤولان بتوانند به آن اهداف مقدسی که ملت دارند، نایل شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر