کد خبر: 852064
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
سایه روشن:
تا همين ديروز و در همه چهار سال گذشته، رسانه‌هاي حامي روحاني شديداً به محمدباقر قاليباف حمله مي‌كردند؛ از هر اتفاقي براي تخريب او دريغ نمي‌كردند؛ عليه او دست به افشاگري‌هاي دروغ مي‌زدند و سرانجام با كانديداتوري قاليباف در انتخابات دوازدهم رياست جمهوري، موج حملات تشديد شد. اين روند لحظه‌اي هم متوقف نشد و با انتقادات قاليباف از دولت روحاني، تمايز اين دو كانديدا از يكديگر كاملا عيان شد.
 
حال در اقدامي عجيب، با انصراف قاليباف از كانديداتوري كه صراحتاً به نفع حجت‌الاسلام رئيسي انجام شد، روزنامه آفتاب‌يزد و بسياري از كارشناسان سياسي اصلاح‌طلب تلاش مي‌كنند اينگونه فضا‌سازي كنند كه حاميان قاليباف به حسن روحاني رأي خواهند داد!آفتاب يزد براي زيباسازي تحليل دروغي كه دارد به خورد مردم مي‌دهد، عكس دو نفره‌اي از دست دادن قاليباف و روحاني در صفحه يك خود كار كرده و بزرگ تيتر‌زده كه «انصراف قاليباف؛ به نام رئيسي، به كام روحاني».
 
گزارش اين روزنامه مبتني بر سخنان فعالان سياسي اصلاح طلب است كه گفته‌اند رأي قاليباف بعد از انصراف به سبد روحاني مي‌ريزد! اين رأي دزدي در حالي انجام مي‌شود كه آنها قاليباف را فردي دروغگو، پوپوليست، كم تجربه، نظامي، سرهنگ و... مي‌ناميدند و با اين حساب حاميان قاليباف چطور مي‌توانند به روحاني رأي دهند؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار