کد خبر: 851482
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج از صید یک حلقه مار 80 سانتی در محله شالمان سنندج خبر داد و گفت: پس از صید، این حلقه مار در دامن طبیعت راها گردید.

رامین اسدنژاد در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: شامگاه دیروز در یکی از محلات خیابان شالمان یک حلقه مار از روی درخت خود را آویزان کرده بود که کودکانی که در آن محل مشغول بازی بودند این مار را مشاهده کرده بودند.

وی بیان کرد: پس از مشاهد ه این مار ساکنان این محله با سامانه 125 این سازمان تماس گرفتند و بلافاصله آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

وی گفت: کار جستجو صید این مار به دلیل مخفی شدن در بین شاخ و برگ درختان بسیار سخت و حساس بود که خوشبختانه با هوشیاری آتش‌نشانان این مار 80 سانتی بدون اینکه به کسی آسیب برساند صید شد.

اسدنژاد افزود : آتش‌نشانان پس از صید این مار آن را در محدوده خارج از شهر و در دامن طبیعت رها کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصول گرم سال شاهد جنب و جوش مارها هستیم و گاها حضور این جانور در مناطق مسکونی موجب رعب و وحشت شهروندان می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از شهروندان در خواست کرد، در صورت مشاهد ه مار هیچ‌گونه اقدامی برای صید آن نکنند و فوراً مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر