کد خبر: 851395
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن گفت: 10 ناشر متخلف در سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي کتاب به دليل عرضه قرآن‌هاي بدون مجوز نشر تذکر گرفتند.
احمد زرنگار گفت: در روزهاي اخير تيم کارشناسي سازمان دارالقرآن از سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران بازديد و قرآن‌هاي عرضه شده در اين نمايشگاه را مورد ارزيابي قرار داد.
وي با بيان اينکه ما هر سال در نمايشگاه‌ کتاب به قرآن‌هاي عرضه‌ شده نظارت مي‌کنيم، گفت: امسال پس از بازديد و نظارت تيم کارشناسي از 40 غرفه عرضه قرآن در نمايشگاه بين‌المللي کتاب متوجه تخلف 10‌ناشر قرآني شديم که با بررسي‌هاي انجام شده 9 ناشر براي نخستين‌ بار و يکي از آنها براي دومين بار دچار تخلف شده بودند.
زرنگار درباره تخلف‌هاي صورت گرفته خاطرنشان کرد: اين ناشران مجوز چاپ قرآن را داشتند، اما برخي به دليل نبود آگاهي و برخي ديگر به دليل کاستي‌هاي موجود در بدنه انتشارات، مجوز نشر اخذ نکرده بودند و همين امر موجب شده بود که ما به آنها به عنوان ناشران متخلف تذکر دهيم. معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن از بررسي مجدد قرآن‌هاي عرضه شده در نمايشگاه کتاب خبر داد و گفت: در صورت تکرار تخلف با ناشران به صورت جدي‌تري برخورد مي‌کنيم و اسامي آنها را منتشر خواهيم کرد. سي‌امين نمايشگاه بين‌المللي کتاب از 13 تا 23 ارديبهشت در شهر آفتاب برگزار مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار