کد خبر: 850882
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خبر داد
نادر شفیع‌خدایی درگفتگو با خبرنگار ما در بوشهر، از افزایش جریانات شمالی در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت جریانات شمالی عمدتاً در قسمتهای جنوبی استان بوشهر است.

وی با اشاره به کاهش دید در خارگ به سبب ورود گرد و خاک گفت: با ورود گرد و خاک به جزیره خارگ میزان دید در این جزیره به 15000 متررساند.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه جهت باد دراین استان شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 36 است خاطر نشان کرد: جهت باد در قسمت‌های جنوبی استان بوشهردربرخی ساعات تا 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

شفیع‌خدایی با بیان اینکه ارتفاع موج دراستان بوشهر60 تا 120 سانتیمتراست تصریح کرد:ارتفاع موج درسواحل جنوبی استان بوشهر90 تا150 و دربرخی ساعات بعداز ظهر و شب تا 180 سانتیمتر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهرافزود: درسواحل شمالی استان بوشهر امروز ارتفاع موج 120 سانیتمتر و فردا صبح 30 تا 90 سانتیمتر است.

وی ازوزش باد و مواج شدن خلیج فارس درسواحل جنوبی استان بوشهر خبر دادوگفت:با افزایش سرعت وزش باد دراستان بوشهر،خلیج فارس درسواحل جنوبی استان ازبعدازظهر امروزمواج می‌شود و پیش بینی شده ارتفاع موج به 180 سانتیمتر افزایش یابد


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر