کد خبر: 850574
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
نمايشگاه بين‌المللي قرآن كه در سال‌هاي گذشته از هفتم ماه مبارک رمضان آغاز مي‌شد، امسال از نخستين روز ماه مبارک رمضان به مدت 18 روز ميزبان بازديدکنندگان است.
نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم هرسال در ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود. پس از تغيير دولت نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم نيز با تغييرات بسياري همراه بود که تغيير در مکان برپايي آن از مصلي به باغ موزه دفاع مقدس يکي از اصلي‌ترين آنها به شمار مي‌رود. بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم براي نخستين‌بار در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد که به دليل عدم استقبال کافي سال بعد مسئولان فضاي نمايشگاه را توسعه دادند، به طوري که باغ کتاب نيز به مساحت نمايشگاه افزوده شد، اما اين بار بسياري از بازديدکنندگان از فاصله زياد بخش‌ها و طولاني بودن مسافت هر بخش گلايه داشتند تا اينکه سال گذشته بيست‌وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم در مصلي برگزار شد.
 
اين تغيير اقدامي مثبت در رضايت بازديدکنندگان بود به همين دليل امسال هم مسئولان ارشاد تصميم گرفتند بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم را در مصلي برگزار کنند. امسال با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته توسط مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد، زمان بازديد از نمايشگاه 18 روز در نظر گرفته شده است، به طوري که عباس نظري‌راد، مديرکل ارتباطات و هماهنگي معاونت قرآن و عترت ارشاد اين اقدام را به منظور رضايت بيشتر مردم عنوان کرد و گفت: در جلسه اخير تصميم گرفتيم نمايشگاه بين‌المللي قرآن را به مدت 18 روز از ساعت 17 تا 24 در مصلي برگزار کنيم تا افراد قبل از افطار نيز بتوانند از نمايشگاه بازديد کنند. وي با بيان اينکه نمايشگاه بين‌المللي قرآن از نخستين روز ماه مبارک رمضان آغاز مي‌شود، افزود: نمايشگاه بين‌المللي قرآن از 6 تا 24 خردادماه در مصلي برگزار مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار