کد خبر: 848899
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
پس از صدور بيانيه انتخاباتي برخي مراجع عظام تقليد همچون آيت‌الله نوري همداني مبني بر معذوريت از پذيرش افرادي كه در رابطه با انتخابات تقاضاي ملاقات دارند، ‌برخي افراد و چهره‌هاي دولتي به سراغ علماي خارج از كشور رفتند تا ديدارهاي انتخاباتي داشته باشند!
نویسنده: كبري فرشچي

ديدار سيد‌حسن قاضي زاده هاشمي، وزير بهداشت دولت يازدهم با آيت‌الله سيستاني نمونه‌اي از اين ديدارهاي انتخاباتي كابينه روحاني است. اما سفرها و رفتارهاي انتخاباتي وزير بهداشت به ديدارش با اين مرجع تقليد محدود نمي‌شود و در طول يك سال گذشته بسياري از رفتارها و سخنان وزير بهداشت كاملاً با رويه‌هاي سياسي و انتخاباتي قابل‌توجيه است.
 طي روزهاي اخير هم كه سخنان هاشمي به طور رسمي رنگ و بوي انتخابات گرفته و درباره انتخاب گزينه اصلح براي دوره بعدي رياست جمهوري توصيه مي‌كند و كد مي‌دهد!  رفتارها و توصيه‌هاي انتخاباتي وزير غير‌سياسي‌ترين وزارتخانه كشور در حالي است كه طرح تحول سلامت به عنوان برگ برنده دولت يازدهم با اما و اگرهاي فراواني همراه شد و چالش‌هاي اقتصادي متعددي را فراهم آورد.
 
در اين ميان بهتر است آقاي وزير حتي اگر مي‌خواهد كار انتخاباتي كند به جاي اتخاذ مواضع صريح انتخاباتي براي حل و فصل چالش‌هاي اين طرح برنامه‌ريزي كند. از سوي ديگر حواشي درباره خطاهاي پزشكي با مرگ عارف لرستاني جان دوباره‌اي گرفته است. اينكه آيا لرستاني بر اثر اشتباه پزشكي فوت كرده يا خير هنوز در ابهام است، اما مردم از وزير بهداشت انتظار دارند در اين حوزه‌ها پشت تريبون قرار بگيرد و درباره اقدامات انجام شده براي به حداقل رساندن خطاهاي پزشكي توضيح دهد. توصيه‌هاي انتخاباتي و ارائه كد براي انتخاب رئيس‌جمهور  بعدي، موضوعي است كه مردان سياست بايد به آن بپردازند و مي‌پردازند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار