کد خبر: 848316
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از راه‌یابی 23 هنرجوی استان به مسابقات کشوری علمی-عملی و علمی-کاربردی هنرستان‌ها خبر داد.
سالار قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات علمی-عملی و علمی-کاربردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش اظهار داشت: 9 نفر از هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه‌ای در مرحله علمی کشوری مسابقات علمی-عملی و 14 نفر از هنرجویان هنرستان‌های کاردانش در مرحله علمی کشوری مسابقات علمی-کاربردی برگزیده شدند.

وی افزود: این هنرجویان به مرحله عملی کشوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان‌های فنی و حرفه ای و پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان‌های کاردانش راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: این مسابقات در راستای ارتقا سطح کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و ارزیابی کیفیت ارائه آموزش‌های تخصصی، اعم از تئوری و کارگاهی برگزار می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: مرحله عملی چهاردهمین دوره مسابقات علمی-عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود و 9 نفر از هنرجویان برگزیده استان در مرحله علمی کشوری از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شهید دکتر چمران از ناحیه یک، الزهرا(س) ناحیه دو و زکریای رازی شهرستان البرز در این مرحله از مسابقات حضور دارند.

این مسؤول تأکید کرد: مرحله عملی پانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی هنرستان‌های کار دانش کشور به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود که 14 نفر از هنرجویان برگزیده استان در مرحله علمی کشوری از هنرستان‌های کار دانش شهیدان عظیمیان و خاتم الانبیاء ناحیه دو، خلیج فارس، صالحین و پوران دخت هاشمیان ناحیه یک، صانع، اخلاص و حنانه شهرستان البرز، هنرستان ابتکار تاکستان، هنرستان بوعلی سینا آبیک، هنرستان متانت بویین‌زهرا و هنرستان شهید دکتر چمران الموت شرقی در این مسابقات حضور می‌یابند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر