کد خبر: 847158
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
حجت الاسلام شیخ مفید کیایی نژاد :
حجت الاسلام شیخ مفید کیایی نژاد شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب را اقدامی مبارک خواند و گفت: این جبهه با هدف جلوگیری از تشت آرا با حضور نیروهای ارزشی انقلاب شکل گرفته است.

وی مهم ترین هدف جبهه مردمی نیروهای مردمی را ایجاد وحدت در بین نیروهای انقلابی عنوان و بیان کرد: دغدغه اصلی این نیروها رفع مشکلات جامعه است.

نماینده سابق مردم شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی انسجام نیروهای ارزشی و انقلابی در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلاب کار پسندیده و ارزشمندی دانست که بیشتر نیروهای آن ها جزو افراد ارزشی هستند که در عرصه های مختلف امتحان خود را در پای بندی به نظام و انقلاب پس داده اند.

وی حضور عناصر مهم و ارزشی در این جبهه مردمی را برای کاهش مشکلات کشور در ادامه مسیر انقلاب مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: اعضای این جبهه مردمی از عناصر خدوم انقلاب هستتند که هدف آن ها جزء جلب رضای خدا چیز دیگری نیست.

حجت الاسلام کیایی نژاد با بیان اینکه هر فردی برای جلب رضای خدا گام بردارد خدا نیز طبق وعده خود او را یاری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: قطعا افراد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با این هدف شاهد نتایج خوبی خواهند بود.

وی با تاکید به اینکه نیروهای عضو این جبهه تلاش می کنند باری از مشکلات جامعه بردارند، از آن ها به عنوان بازوی توانای رهبری یاد کرد که هدفشان رفع دغدغه های معظم له برای رسیدن به جامعه ای ایده آل است.

حجت الاسلام کیایی نژاد اضافه کرد: انسجام این نیروها در ادامه فعالیت خود از مهم ترین مساله برای تحقق اهداف نظام و رفع مشکلات است تا با اشراف کامل به مسائل بتوانند در امور حیاتی کشور چون انتخابات جریان ساز و تعیین کننده باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب نباید مختص به زمان انتخابات شود، افزود: ولی فعالیت آن در راستای انتخابات برای روشنگری مردم نکته مهمی است تا با شناسایی و معرفی افراد ارزشی در جامعه بتوانند امور کشور را به دست افراد متعهد، متخصص و لایق بسپارند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار