کد خبر: 844009
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبرداد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از اسکان ۳ هزار و ۲۷۵ مهمان نوروزی در پارک‌های ملت و نسیم خبر داد و گفت: امسال 816 خانواده در این دو پارک اسکان داده شدند.

​آرش رخزادی در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: در استای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی ستاد خدمات سفر این شهرداری امسال در پارک‌های ملت و نسیم مستقر بودند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در چند روز ابتدای تعطیلات نوروز شرایط آب و هوایی مساعد نبود نیروهای ستاد خدمات سفر این شهرداری مسافران نوروزی را به دیگر مراکز اسکان در سطح شهر معرفی می‌کردند.

وی از اسکان ۳ هزار و ۲۷۵ مسافر در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: این مقدار مسافر در قالب 816 خانوار در پارک‌های ملت و نسیم اسکان داده شدند.

توزیع ۲۰ هزار نایلون زباله در روز طبیعت

رخزادی در خصوص جمع‌آوری زباله‌های روز طبیعت افزود: سازمان بازیافت خوشبختانه در روز 13 فروردین در هر سه ورودی سطح شهر اقدام به توزیع 20 هزار نایلون زباله کرد و نیروهای خدمات شهری هم با ماشین‌آلات لازم در عصر همان روز در ورودی‌های سطح شهر برای تحویل گرفتن زباله‌های جمع‌آوری شده توسط شهروندان مستقر بودند.

وی از همکاری شهروندان در حفظ و پاکیزگی طبیعت تقدیر کرد و افزود: شهروندان همکاری و تعامل لازم را اجرای طرح جمع‌آوری زباله‌های طبیعت با مجموعه شهرداری داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌های روز طبیعت خبر داد و گفت: نیروهای خدمات شهری اعم از پاکبان‌ها و نیروهای واحد فضای سبز امروز بصورت ویژه زباله‌های جا مانده از روز طبیعت از پارک‌ها و ورودی‌های سطح شهر جمع‌آوری می‌کند.

رخزادی از تلاش شبانه روزی روزی کارکنان شهرداری که از ابتدای اسفندماه سال گذشته در بحث عملیات آمادهسازی سطح شهر و همچین در ایام تعطیلات نوروز در ستاد خدمات سفر اقدام به خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی کرده‌اند تقدیر کرد و گفت: امیدواریم مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در این ایام زمینه رفاه و رضایتمندی شهروندان مسافران نوروزی را فراهم کرده باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها