کد خبر: 843334
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
استقلال خوزستان مساوي كرد و در صدر ماند
در روز پاياني دور رفتن ليگ قهرمانان آسيا، پرسپوليس 3 بر يك به الريان باخت و استقلال خوزستان مقابل لخويا به تساوي رسيد.
پرسپوليس در حالي ديروز به مصاف الريان قطر رفت كه همانند دو ديدار قبلي خود در ليگ قهرمانان دقايق اول را با حفظ توپ و مالكيت حريف را تحت كنترل خود در‌آورد و در نهايت موفق شد با ضربه مهدي طارمي دروازه الريان را باز كند. الريان اما با توجه به ميزباني توانست بعد از اين گل بر بازي مسلط شود و حملات خود را روي دروازه سفيدپوشان تدارك ديد و روي يكي از اين حملات توسط تاباتا صاحب موقعيت شد و بيرانوند را براي سومين بازي پياپي در كلين شيت ناكام گذاشت و دروازه پرسپوليس را گشود تا مسابقه يك – يك شود.
 
بعد از اين گل اما پرسپوليس بار ديگر توسط هافبك‌هاي مياني خلاق خود فرصت‌هاي خوبي را تدارك ديد و اگر خوش شانس بود مي‌توانست در دو صحنه دروازه الريان را باز كند كه در اين راه ناكام ماند. داور چيني مي‌توانست در دقايق پاياني نيمه اول يك ضربه پنالتي نيز به سود پرسپوليس اعلام كند كه به سادگي از برخورد توپ به دست مدافع الريان گذشت. در نيمه دوم اما اين الريان قطر بود كه برتر از پرسپوليس نشان داد و در دقيقه 57 ارسال از سمت چپ با تكل بلند سيدجلال حسيني و خطا روي تاباتا يك ضربه پنالتي نصيب الريان كرد. ضربه پنالتي روي تاباتا را خود اين بازيكن مأمور نواختن آن شد و برخلاف حركت بيرانوند توپ را به سمت راست دروازه پرسپوليس كوبيد و گل دوم را ثبت كرد. در ادامه با وجود تلاش پرسپوليس براي زدن گل تساوي، الريان در دقيقه 88 روي يك ضد حمله توسط گارسيا به گل سوم رسيد تا در نهايت پرسپوليس 3 بر يك مغلوب شود. پرسپوليس با اين تساوي 4 امتيازي باقي ماند و به رده سوم سقوط كرد.
در ديگر بازي، استقلال خوزستان كه در دو ديدار ابتدايي خود در ليگ قهرمانان آسيا دو برد شيرين كسب كرده بود در سومين بازي برابر لخويا قطر به تساوي رضايت داد. حسن بيت سعيد در دقيقه 7 روي نقطه پنالتي براي استقلال خوزستان گلزني كرد و اسماعيل محمد دقيقه 11 گل تساوي را براي لخويا به ثمر رساند. در دقيقه ۹۰ اين ديدار محمد عبدالله مدافع تيم لخويا با دريافت دومين كارت زرد از زمين اخراج شد. استقلال خوزستان با اين تساوي ۷ امتيازي شد و شانس خوبي براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا دارد. شاگردان پورموسوي با ۷ امتياز به صدرنشيني‌شان ادامه دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار