کد خبر: 842986
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
رئيس اتاق اصناف ايران با اشاره به برگزاري تخصصي نمايشگاه‌هاي بهاره از سال آينده گفت: نمايشگاه‌هاي بهاره از سال آينده بايد به صورت تخصصي برگزار شوند چراكه ما اين شكل برگزاري نمايشگاه در زير چادر را نمي‌پذيريم و معتقديم كه اين ساختار فعلي زيبنده مردم نيست.
علي فاضلي روز گذشته در جمع خبرنگاران از عملكردش در اتاق اصناف دفاع كرد و گفت: برگزاري فعلي نمايشگاه‌ها مشكلات زيادي از نظر ابعاد مختلف مانند مسائل امنيتي دارد كه اگر سال آينده نيز نمايشگاه بهاره به اين صورت، برگزار شود بنده استعفا مي‌كنم.
 
وي گفت: بر اساس توافق انجام شده با شهرداري قرار است بودجه عمراني براي برگزاري تخصصي نمايشگاه‌هاي بهاره به شكلي مناسب در شهر تهران اختصاص داده شود. وي افزود: در تهران ۲۸۵ هزار بنگاه وجود دارد كه به اضافه فروشگاه‌هاي بزرگ زنجيره‌اي هيچ مشكلي از نظر تأمين نداريم و تنها مشكل ما در عرضه است كه مي‌توانيم در ساختاري جديد آن را اصلاح كنيم.
   
هيچ جاي دنيا مانند ايران با مصرف‌كننده برخورد نمي‌كنند
فاضلي با اشاره به لزوم آموزش اصناف گفت: جمله‌اي كه در مغازه‌ها و بنگاه‌هاي اقتصادي نوشته مي‌شود كه جنس فروخته شده پس گرفته نمي‌شود»، زيبنده مصرف كننده نيست و تكريم به شمار نمي‌رود و هيچ جاي دنيا اين گونه با مصرف‌كننده برخورد نمي‌كنند اما اگر نظارت و بازرسي در سطح عرضه وظيفه اتاق اصناف است بايد ديد كه ۱۶۵۰ بازرس صنفي اتاق در كشور چگونه از نظر مالي تأمين مي‌شوند. اين در حالي است كه يك سوم بودجه‌اي كه از محل جرايم براي اين بازرسان در نظر گرفته شده نيز به دست اتاق اصناف نمي‌رسد و در واقع ابزارهايي كه براي اجراي وظيفه كنترل نظارت در سطح عرضه در نظر گرفته شده پيش‌بيني نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار