کد خبر: 842858
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
در آستانه فرا رسیدن نوروز صورت می‌گیرد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از نصب 60المان نورزی در سطح شهر خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز سه عدد سفره هفت‌سین هم در سه میدان اصلی سطح شهر نصب می‌شود.

هه‌تاو فریدونی در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز این سازمان اقدامات گستردهای در خصوص اجرای طرح‌هی زیباسازی در سطح شهر را دستور کار قرار داده است.

وی افزود: یکی از اقدامات این سازمان در راستای ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر طراحی و نصب المان‌های نوروزی در پارک‌ها و میادین سطح شهر است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: با هدف استفاده از فکر و ایده تمامی هنرمندان امسال در بهمن ماه فراخوان طراحی المان‌های نوروزی منتشر شد و خوشبختانه با استقبال خوب هنرمندان هم روبه‌رو شد.

فریدونی از نصب 60 المان نوروزی به مناسبت فرا رسیدن سال در سطح شهر خبر داد و گفت: سه عدد سفره هفت سین بزرگ هم در سه میدان اصلی سطح شهر نصب می‌شود.

وی اعلام کرد: مطالعات لازم در خصوص طراحی المان نوروزی صورت گرفته و همچنین از تجربه و فکر خلاق هنرمندان به خوبی استفاده شده است.

فریدونی خاطر نشان کرد: بسیاری از المان‌های که در سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن سال نو نصب می‌شود المان موضوعی است و تعدادی هم از این المان‌ها بصورت دائمی نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از المان نوروزی امسال نوستالژی بوده و موجب تجدید خاطرات در ذهن شهروندان می‌شود.

وی المان پاکت‌نامه، کتاب، نگاتیو، فرش‌گل، چترهای رنگی، دسته‌گل نرگس، چترگل، المان خروس، باکس گل ، المان کفش دوزک، مداد رنگی، کاموا ومیل، توپ نورانی، توپ پلاستیکی، المان دار قالی، عروضی و المان ساز و دهل از جمله المان‌های است که به مناسبت فرا رسیدن سال نو در سطح شهر نصب می‌شود.

فریدونی تاکید کرد: تمامی المان‌های نوروزی امسال توسط هنرمندان سنندجی طراحی و ساخته شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: از روز 27 اسفند ماه سال جاری کارنصب المان‌های نوروزی در سطح شهر آغاز می‌شود و امیدواریم نصب این المان‌ها بتواند موجب رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر