کد خبر: 840969
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: افرادی که با بی‌توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری و مردم مسیر را برای نفاق هموار می‌کنند از مردم و انقلاب نیستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،سردار جلیل بابازاده در مراسم یادواره شهدای عملیات خیبر و بدر با اشاره به اینکه نمی‌توان در بدنه نظام و کشور بود و به فرمایشات مقام معظم رهبری بی‌توجهی کرد، اظهار کرد: افرادی که مسیر را برای نفاق هموار می‌کنند از انقلاب نیستند و مردم در زمان مناسب با این افراد برخورد خواهند کرد.

وی گفت: بحث نفوذ، حربه جدید دشمن است و مقابله با این مسئله مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این بحثی است که باید مردم از آن غافل نباشند زیرا جامعه را به سوی اهداف دشمن هدایت می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب باعث از بین رفتن این نفاق‌ها خواهد شد زیرا خاصیت انقلاب این است که فردای آن از امروز حساس‌تر است و به همین خاطر وظیفه ما در پاسداری از نظام و انقلاب روز به روز سخت‌تر می‌شود.

بابازاده یادآور شد: ما باید با اخلاص و صداقت رهرو واقعی رهبری و شهیدان باشیم و از نفاق دوری کنیم و تلاش کنیم تا آتش نفاق را خاموش کرده تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی گفت: شهدای مدافع حرم هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور راه سعادت را انتخاب کردند و با دفاع از حرم حضرت زینب (س) پاک‌ترین و زلال‌ترین رشادت‌ها را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: ما به برکت خون شهدا و به لطف رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب در حال انجام وظیفه هستیم و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و از رهبری حمایت کنیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

بابازاده افزود: از استان اردبیل 238 شهید در عملیات خیبر همراه با شهید مهدی باکری به شهادت رسیدند و در عملیات بدر نیز که در 21 اسفند ماه برگزار شد شهدای ما جانفشانی‌های زیادی از خود نشان دادند و غیرت و شرافت خود را به نمایش گذاشتند که بسیار قابل ستایش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر