کد خبر: 840965
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
رئیس جهاد کشاورزی اردبیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۱۲۰۰ تن برنج سفید وارداتی و ۱۱۲۱ تن برنج هندی در اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،عدیل سروی در جلسه بررسی تامین اقلام مورد نیاز شب عید در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون 700 تن سیب و 900 تن پرتقال خریداری شده و مقدار 615 تن از این میوه‌ها در سردخانه‌های مجهز اردبیل نگهداری می‌شود و برنامه‌ریزی شده است تا به میزان 100 تن دیگر نیز از ارومیه خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری شود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر 114 تن پرتقال دیگر نیز در سردخانه‌های استان نیز موجود است، افزود: هم‌اکنون هماهنگی‌های لازم در خصوص تامین میوه شب عید برای هم‌استانی‌ها انجام شده و در این باره جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز میوه شب عید خود را تهیه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در خصوص دیگر اقلام مورد نیاز نیز بیان کرد: توزیع برنج هندی به میزان یک هزار و 121 تن و برنج سفید وارداتی به میزان یک هزار و 200 تن از نیمه دوم بهمن ماه در استان شروع شده شده است که این روال تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

سروی تصریح کرد: توزیع شکر نیز که یکی از اقلام ضروری خانوار است که بدون محدودیت ادامه دارد و خانوارها می‌توانند با مراجعه به عاملان تولید شکر مورد نیاز خود را تامین کنند و هم‌‌اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد تصریح کرد: در پایان سال مسافران زیادی از اقصی نقاط میهن اسلامی وارد استان اردبیل می‌شوند که همین امر مصرف گوشت مرغ را به شدت افزایش می‌دهد و برای حل این مشکل نیز در سردخانه‌های استان گوشت مرغ منجمد به میزان مورد نیاز و کافی انبار شده است که توزیع آن نیز در فروشگاههای زنجیره ای بدون وقفه ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: توزیع گوشت منجمد در مرکز استان هر کیلوگرم به میزان 58 هزار ریال و در دیگر شهرستانهای استان 59 هزار ریال است و مردم به میزان مصرف مورد نیاز خود می‌توانند بدون نگرانی با توجه به قیمت اعلامی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

سروی در خصوص کره وارداتی پاستوریزه نیز گفت: این کار در راستای تنظیم بازار داخلی انجام می‌شود تا این کالای ضروری خانوار نیز با قیمت مناسب در اختیار آنان قرار داده شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر