کد خبر: 840964
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه ایران تحقق حجی عزت مندانه را با جدیت دنبال می کند اعلام کرد مذاکرات برای حج ۹۶ همچنان ادامه دارد.
مهر: سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ارتباط با مذاکرات حج ۹۶، به استحضار ملت شریف ایران و رسانه های فهیم می رساند، متعاقب مذاکرات در طول روزهای گذشته، جلسات متعددی در سطح کارشناسان طرفین برای بحث و بررسی در ارتباط با ابعاد متعدد موضوع حج انجام پذیرفت؛ لیکن با عنایت به تعدد موضوعات و لزوم پیگیری موارد مختلف، مذاکرات هم چنان ادامه دارد و قرار است نشست کاری دیگری در سطح رئیس هیئت حج جمهوری اسلامی ایران و وزیر حج و عمره عربستان امروز برگزار شود.

این اطلاعیه افزود: به دلیل ماهیت خاص مذاکرات و ضرورت جمع بندی های لازم، ضمن تاکید بر جایگاه خطیر و محوری رسانه ها و افکار عمومی، اطلاع رسانی جامع در اولین فرصت انجام خواهد شد.

سازمان حج و زیارت تاکید کرد: هیئت جمهوری اسلامی ایران تحقق حجی عزت مندانه با محوریت عزت، امنیت و حقوق حجاج، را با جدیت دنبال می کند و در صورتیکه مسئولین حج عربستان هم اراده ی لازم در این خصوص را داشته باشند، امکان دستیابی به توافق فراهم خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
در حال حاضر عربستان دشمن شماره يك ايران است واعتمادي به قول وحرف وهابييون حاكم بر عربستان وجود ندارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار