کد خبر: 840957
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در راستای رفع ایراد شورای نگهبان، سقف حقوق مدیران ۶۰ درصد بالاتر از سقف حقوق مصوب در لایحه برنامه تعیین شد.
مهر:در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی محمد خدابخشی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در نشست خبری آخرین اصلاحات لایحه برنامه برای تأمین نظر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.
 
وی گفت: در راستای تأمین نظر شورای نگهبان در مورد ماده ۳۸، چهار گروه پیش از این، از پرداخت حقوق طبق سقف مشخص شده در قانون مستثنی شده بودند.
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس افرادی که دارای مشاغل تخصصی بوده و یا در فعالیت‌های عملیاتی و یا در مناطق مرزی و محروم فعالیت می‌کنند، شامل سقف حقوقی که در قانون لایحه برنامه تعیین شده بود، نمی‌شود و مازاد بر سقف، ۶۰ درصد به این افراد می‌توان پرداختی داد.
 
خدابخشی اظهار داشت: در اصلاح مجدد این بند مقرر شد سقف‌ پرداختی به پست‌های مدیریتی و مدیران نیز افزایش یافته و از سقف حقوق ۶۰ درصد بالاتر باشد.
 
وی همچنین با اشاره به ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص بازنشستگی ۲۰ ساله بانوان گفت: مجمع اعلام کرد این مصوبه بار مالی دارد و با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که تأکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها دارد، مغایر است؛ لذا کمیسیون تلفیق برای حل مشکل بار مالی شرط گذاشت؛ بانوانی که با ۲۰ سال خدمت می‌خواهند بازنشسته شوند، باید دارای ۵۰ سال سن باشند.
 
به گزارش مهر، در لایحه برنامه ششم سقفی برای حقوق همه پست‌های دولتی و مدیران در نظر گرفته شده بود که با ایراد شورای نگهبان، چهار گروه از این سقف مستثنی شدند.
 
کمیسیون تلفیق مجدداً مدیران را نیز جزو این چهار گروه قرار دارد؛ مصوبه کمیسیون تلفیق باید در مجلس شورای اسلامی نیز بررسی شده و به تصویب نمایندگان برسد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
سقف حقوق مدیران افزایش یافت در حالی که کارگران پلی اکریل ودی ام تی ۹ ماه حقوق نگرفته اند دعا کنید خشم خدا دامن شما را نگیرد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
اگر سيستم مديريتي در نظام اداري كشور موفق بود كشور نبايد با اين همه مشكل ومعضل رو به رو بود لذا افزايش نجومي تبعيض اميز حقوق مديران ناديده گرفتن حق مردم است كه قطعاخالي شدن پشت نظام از حمايت هاي مردمي را در پي دارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار