کد خبر: 840945
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی:
تغییر فرماندار اصفهان شائبه مهندسی دولتی انتخابات را تقویت کرد و در این برهه زمانی که فرماندار مسؤول اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان است، تغییر و تعویض فرماندار اقدام ناعادلانه‌ای از سوی دولت است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر فرماندار شهرستان اصفهان اظهار کرد: با توجه به انتخاب پیش روی کشور به ویژه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس که قرار است در شهرستان اصفهان برگزار شود، جابجایی و تغییر فرماندار شائبه مهندسی دولت در انتخابات را نشان می‌دهد و نباید انتخابات 96 را جناح بندی کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه این تعویض به منزله اهدافی خاص و از پیش تعیین شده بوده که اذهان عمومی را متواتر می‌کند، افزود: در برهه زمانی که فرماندار مسؤول اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان است، تغییر و تعویض فرماندار اقدام ناعادلانه‌ای از سوی دولت است.

وی بیان‌داشت: البته برخی اقدامات دیگری در کشور با توجه به در پیش رو بودن انتخابات انجام شده است که همین شائبه را تقویت می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین حضور در جمع مسؤولان برگزاری و مدیریت ستاد انتخابات، پس از اعلام آمادگی روحانی برای نامزدی نیز نوعی شائبه مهندسی انتخابات است که اذهان عمومی را متواتر می‌کند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار