کد خبر: 840922
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاخیر مکرر پرواز فرودگاه‌ها گفت: مسئولان ذیربط به علت تاخیر در پروازها از مردم عذرخواهی کنند.
تسنیم: محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تاخیر مکرر پرواز فرودگاه‌ها، اظهار داشت: قطعا کمیسیون عمران مجلس علت تاخیر مکرر در پرواز فرودگاه‌ها را بررسی می‌کند.
 
وی با انتقاد از برخورد نامناسب سازمان هواپیمایی کشور و مسئولان و شرکت فرودگاه‌ها با مردم، گفت: مردم برای وقت خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، بنابراین تاخیر در زمان پروازها بدون عذرخواهی از مردم کار ناپسندی است. مسئولان ذیربط باید به علت تاخیر در پروازها از مردم عذرخواهی کنند، چرا که ادای احترام به مردم امری ضروری است که سازمان هواپیمایی از آن غفلت کرده است.
 
رضایی‌کوچی با بیان اینکه مشکلاتی مانند کمبود قطعات و فرسودگی در ناوگان هوایی کشور وجود دارد، تصریح کرد: این موضوع علت اصلی در تاخیر پروازهای اخیر نیست، متاسفانه بی‌تدبیری و سهل‌انگاری باعث ایجاد این وضعیت می‌شود.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشور و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی نه تنها ضعیف عمل می‌کنند، بلکه نظارت دقیقی نیز بر عملکردشان وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ عذرخواهی میان مسئولان رواج ندارد، گفت: مسئولان فرودگاه‌ها و ایرلاین‌های کشور ضعف عملکرد خود را به موضوعاتی چون کمبود قطعات و فرسودگی ناوگان هواپیمایی کشور ارتباط می‌دهند، در حالی که بسیاری از ناکارآمدی‌ها و ضعف عملکرد مربوط به حوزه مدیریت‌شان است.
 
پیش از این محمد‌رضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داده بود که چهارشنبه (11 اسفند) کمیسیون عمران مجلس نشست ویژه‌ای را به منظور بررسی علت تاخیر مکرر در پروازهای فرودگاه‌ها با مسئولان سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین مدیرکل فرودگاه مشهد برگزار می‌کند.
 
به دلیل شکایات مردم از تاخیر پروازهای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد که به کمیسیون اصل نود مجلس واصل شده، کمیته‌ای از این کمیسیون به منظور بررسی علت تاخیرها به مشهد سفر کرده‌اند تا علت تاخیرها را بررسی و گزارشی نیز تهیه کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
مثل روز روشنه:
- اسقاطی بودن ناوگان هوائی
- بی مدیریتی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار