کد خبر: 840912
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ سمنان گفت : از مجموع 70 نقطه شناسایی شده ، 20 نقطه این استان زیر چتر وای فای رایگان ویژه عید نوروز 96 قرار می گیرند.
مسعود میررضایی  افزود : در اجرای این طرح ، برای هر کاربر سه گیگ اینترنت رایگان در مبادی ورودی و خروجی، محل های اسکان مسافران و بوستان های اصلی استان در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد : برای اجرای چتر وای فای رایگان ثابت شهری برای مسجد امام خمینی (ره) و بوستان گلستان و چند نقطه اصلی شهر سمنان در دستور کار قرار دارد.
سالانه بیست میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند.
وی به اتخاذ برنامه ای مبنی بر معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی و اماکن تفریحی این استان در تعطیلات نوروزی از سوی این اداره کل اشاره و اضافه کرد :
مسافران به محض ورود به شهرستان های سمنان پیامک های با مضمون معرفی جاذبه های گردشگری مربوط به همان شهرستان را دریافت می کنند.
میررضایی همچنین به مرکز دیتا سمنان اشاره کرد و گفت : بخش اصلی این مرکز تبادل اطلاعات استان ها جهت ایجاد دولت الکترونیک است.
وی یادآور شد : مراکز دیتای استان های خراسان شمالی، مازندران، گلستان و خراسان جنوبی ، تبادل اطلاعاتشان را از مرکز دیتای استان سمنان برقرار کنند.
855 هزار مشترک فعال تلفن همراه و 300 هزار مشترک تلفن ثابت در استان سمنان وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر