کد خبر: 840902
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی:
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی گفت: بسيج و بسيجي بايد در مورد مسائل داخلي روحيه مطالبه‌گري و در مسائل خارجي روحيه استكبارستيزي داشته باشد.
سردار غلام عسگر کریمیان در جمع کارکنان سپاه ولایت سکوت کردن و بی خاصیت بودن را ضعف بزرگ برای انسان برشمرد و اظهار داشت: اگر فردی خصلت بی‌خاصیتی و سکوت را در مقابل ظلم و استکبار داشته باشد همچون مرده متحرکی است که هیچ فایده‌ای نه برای خود و نه برای جامعه نخواهد داشت.

وی افزود: امروز دشمن نیز همین را می‌خواهد که مردم و مسؤولان نسبت به کشور و مسائل آن بی‌تفاوت باشند و از کنار مشکلات دیگران و درد افراد جامعه عبور کنند و به فکر خود و منافع خود باشند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: البته این بر خلاف آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی که همانا توحید و عدالت بود و اگر این امور محقق نشود هیچ فایده‌ای برای ما حاصل نخواهد شد.

وی در ادامه داشتن روحیه مطالبه‌گری را منوط به تبعیت از معیار دانست و بیان کرد: این نکته البته نباید فراموش شود که همه ما باید معیار خود را در مطالبه‌گری فرمایشات و منویات رهبر فرزانه انقلاب بدانیم و جلوتر از ایشان حرکت نکنیم که در این صورت دچار خسران می‌شویم.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: بسیجیان باید فرمایشات و منویات رهبری را خوب رصد کنند و با هوشیاری و بصیرت لازم در اجرا و عملیاتی شدن آنها بکوشند و هر کس به اندازه قدرتی که دارد اگر قدمی بردارد خیلی از مشکلات امروز ما حل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر